שידור חי: ישי ריבו בטקס הרופא המסור של המדינה

ישי ריבו, עקיבא, שרים ואישי ציבור בטקס הענקת ‘פרס דניאלי - רפואה עם לב’

(צילום: גלעד תדהר)

הערב (שלישי), נערך בבנייני האומה בירושלים טקס במסגרתו יקבלו 12 רופאים ורופאות משפחה מכלל הקופות מכל רחבי הארץ את ‘פרס דניאלי - רפואה עם לב’ לשנת 2019.

באירוע ישירו ישי ריבו ועקיבא, וישתתפו בו מוטי זוננפלד, אביה של דניאלי לצד אישי ציבור ובהם סגן השר יעקב ליצמן, השרים נפתלי בנט ורפי פרץ וחברות הכנסת איילת שקד ורויטל סוויד.

את הזוכים בפרס דניאלי בחרה וועדת הפרס המורכבת מאישי רפואה ומשק בכירים שתחום החסד קרוב לליבם. הוועדה עברה על מאות אלפי ההמלצות ונחשפה לסיפורים מרגשים של מטופלים ורופאי המשפחה שלהם.

הפרס, המוענק זו השנה הרביעית ברציפות, זכה השנה למעורבות רחבה ביותר עם למעלה ממאתים חמישים אלף ממליצים שכמו בשנה שעברה המליצו על הרופא/ה מתחום רפואת המשפחה, לאחר שנתיים בהם התמקד הפרס ברופאי אונוקולגיית ילדים ומבוגרים את הפרס יזמה ‘קרן דניאלי’ שהוקמה לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה, מתנדבת צעירה במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר, שנהרגה לפני למעלה מארבע שנים בתאונת דרכים, בעת ששבה מעוד יום התנדבות במחלקה והיא בת 20.

את הקרן שתומכת בלמעלה ממאה מיזמים בתחומים שונים לזכרה של דניאלי הקים אביה מר מוטי זוננפלד, שפועל כדי להנציח את זכרה ולהמשיך את מורשת החסד והטוב שהשאירה. דניאלי שהיתה עבור הילדים החולים כמלאך, הצליחה להחזיר את החיוך לילדים שכבר בגיל קטן נאלצו להילחם במחלה הנוראה והמתישה, ולשמח משפחות דואגות וכאובות.

דניאלי הסתובבה במחלקה והעניקה את חום ליבה לכל מי שהיה זקוק לכתף איתנה או לאוזן קשובה. דניאלי הצליחה להשכיח את עובדת המחלה מהילדים החולים שחיכו לה בכל יום שתבוא - והערב, הפרס מחולק לזכרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר