"שמאלנים, תמותו"

צפו: יואב קרקובסקי הותקף על ידי מפגינים

בזמן שדיווח מהפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, הותקף ראש הדסק הפוליטי ב'כאן 11' על ידי מספר מפגינים שניסו לקחת את המיקרופון וצעקו: "שמאלנים, תמותו" (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות כאן חדשות)

יואב קרקובסקי, ראש הדסק הפוליטי ב'כאן 11' וצוות הצילום שלו הותקפו אמש (שלישי) בעת דיווח למהדורה המרכזית מהפגנת התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ברחבת מוזיאון תל אביב.

הפעילים שהתקבצו סביב קרקובסקי וצוות הצילום קראו לעברם קריאות גנאי ללא הרף, ירקו, קיללו והתנהגו באלימות, בין היתר איחלו למותם ואמרו: ‏"שמאלנים, תמותו".

בשלב מסוים, אחד הפעילים אף ניסה להשתלט על המיקרופון שממנו קרקובסקי שידר - בתגובה לכך הוא הדף את הפעיל הצידה והמשיך לדווח לצופים.

"עברתי לא מעט שידורים בחיי, חלקם גם אלימים, אבל זה היה קצת אחר", סיפר הבוקר קרקובסקי בריאיון לתכנית הרדיו 'קלמן-ליברמן' ב'כאן ב'. "זה היה אירוע אלים ארוך במיוחד שנמשך זמן לא קצר אחרי שהשידור הסתיים. ברגע שנדלקו הפרוז'קטורים שלנו, האווירה פשוט התלהטה".

הוא המשיך, "זה התחיל מקריאות וצעקות, ואז התחילו לתת לי בעיטות תוך כדי שידור. אני לא רוצה לתאר איך הרגשתי בגב. הוא היה רטוב מרוב יריקות. לא עברתי דבר כזה, ואני סיקרתי את ההתנתקות, שגם שם היו המון אמוציות. המפגינים נדחפו לפריים, משכו את האוזנייה שלי וקרעו אותה, אנשי הצוות שלנו ניסו לגונן על העמדה שלי".

קרקובסקי האשים: "השוטרים עמדו קרוב אלינו ואף אחד לא טרח להגיע לשם. הייתה כאן אלימות. תקפו כאן פיזית צוות שידור. זה היה אירוע לא פשוט. אלימות לא יכולה להיות מענה למילים. מה היה קורה אם בן כספית, רביב דרוקר או גיא פלג היו מגיעים לשם ולא אני?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר