כך תצליחו להשפיע

צפו: הגר"ד לאו חיזק את השליחים בארה"ב

הרב הראשי ונשיא ביה"ד, הגר"ד לאו, יצא בימים האחרונים למסע חיזוק בארצות הברית וארגנטינה • במהלך הביקור מסר שיחה בפני בחורים המתעדים לשמש כ'שליחים' • צפו (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

הרב הראשי ונשיא בית הדין הגדול הגאון רבי דוד לאו נמצא בימים אלו בעיצומו של מסע חיזוק בקהילות היהודיות בארצות הברית ובארגנטינה, ובין היתר מסר אמש שיעור בפני בחורי ישיבת 'אהלי תורה' בארה"ב, אשר בהמשך מתעתדים להצטרף לאלפי שליחי חב"ד ברחבי העולם.

בסיומו של השיעור שוחח הגר"ד לאו עם הבחורים על ההכנה אותה הם נדרשים לעשות בימיהם בישיבה בטרם יוכלו לצאת לשליחות: "כאשר אנחנו עושים את ההשתדלות שלנו להפיץ תורה וקדושה בעולם אנו מגיעים למימושו של הפסוק 'ובני בשר יקראו בשמך' אבל לא יכול אדם להפיץ אור של קדושה אם הוא עצמו אינו אור של תורה.

"אם הוא עצמו, יש בו קרירות ואין לו את החיבור המושלם לבית המדרש. רק כאשר בוער באדם אש התורה, רק כאשר בוער בו הרשב"א והריטב"א והרמב"ן ורש"י אז ניתן להיות בגדר תופח על מנת להתפיח ולהאיר את אור ה' בעולם כולו, אם לא זה לא עובד".

הגר"ד פנה לבחורים: "תנצלו כל שניה שאתם כאן בבית המדרש, לעמל התורה וכל רגע ורגע להוסיף בכם עוד ועוד תורה ויראת ה׳. לאחר מכן כאשר יכוון אתכם הקב"ה לשליחות בעולמו תמשיכו בדרך זו וכך תצליחו להשפיע תורה וקדושה על כל הסובבים אתכם".

בהמשך המסע צפוי הרב הראשי לארגנטינה שם צפויים לו פגישות עם מנהיגי הקהילות בערים השונות וכן שיעורים אותם יישא בפני אלפי יהודי ארגנטינה המצפים לבואו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר