בניסיון אחרון?

מחר: הח"כים החרדיים יפגשו עם יולי אדלשטיין

מחר תתקיים פגישת מו"מ נוספת בין ראשי המפלגות החרדיות; משה גפני ויעקב ליצמן, השניים ייפגשו אצל יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין. בתוך כך, גם 'כחול לבן' ו'הליכוד', יקיימו פגישת מו"מ נוספת (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גפני וליצמן (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

לו"ז פוליטי: מחר (ראשון) צפויים להיפגש צוותי המשא ומתן של "כחול לבן" והליכוד לפגישת משא ומתן נוספת בשעה 13:00 בכנסת. הצדדים מגיעים לפגישה בדעה כי הסיכויים להרכיב ממשלה בזמן הקצר שנותר – אפסיים.

בעוד עשרה ימים, באם הצדדים לא יגיעו להסכמה ולא תוקם ממשלה הרי שיוכרזו בחירות שייערכו בתוך 90 יום מזמן ההכרזה.

במקביל, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין ממשיך במאמציו להרכיב ממשלה ולהביא להסכמות בין הצדדים.

מחר ייפגשו עם אדלשטיין ראשי יהדות התורה סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני. הפגישה תיערך בשעה 15:30 בלשכת יו"ר הכנסת בכנסת.

בתוך כך, גורמים בליכוד האשימו את אדלשטיין בניסיון להדיח את בנימין נתניהו. חברי ליכוד נשאלו במסרון שהגיע אליהם, את מי יעדיפו בראשות המפלגה – נתניהו, סער או אדלשטיין. כך דווח בכאן 11.

יצוין כי במפלגת "כחול לבן" מתייחסים בספקנות לאפשרות של מציאת פשרה שתביא לממשלת אחדות לצד נתניהו. במפלגה מצפים לקבל מאדלשטיין הצעה פורמלית לממשלת אחדות בשבוע הקרוב. למרות ניסיונותיו של אדלשטיין, גנץ מביע חוסר אמון ברצינות כוונותיו של נתניהו להגיע להסכם רוטציה.

בהודעה שכתב יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ לתומכיו בסוף השבוע הוא האשים כי "נתניהו הפך לנטל על חברי הליכוד, שבינם לבין עצמם ובשיחות שלי איתם, מבינים שהדבר הנכון יהיה לאפשר להרכיב ממשלת אחדות בלעדיו".

גנץ הדגיש כי מפלגתו לא תשב עם נתניהו תחת כתב אישום: "אם הוא יזוכה, הוא יוכל לחזור ולכהן במשך שנתיים כראש ממשלה".

"מדינת ישראל זקוקה למנהיג מאחד, שמכבד את רשויות אכיפת החוק ולא תוקף אותן, שמתייחס לחבריו בפוליטיקה כיריבים ולא כאויבים, שמבין שעל אף כל המחלוקות-אנו עם אחד". דברי גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר