"נעשה לזה סוף"

בליל שבת: חרדי נדקר בציון רבי נחמן באומן

השבת נדקר חרדי על הציון באומן והעסקנים זועמים, לטענתם, הוא מסתובב בציון ומדי פעם כשעולה לו "הקריזה", הוא דוקר - סתם, "נעשה לתופעה הזו סוף", הם מבטיחים (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה אוקראינה)

לפנות בוקר של שבת, דקר אחד המתפללים בציון באומן יהודי אחר - מנכבדי הקהילה, רקע הדקירה לא ברור והנדקר פונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני.

הדוקר והנדקר, שהו יחד בתוך הציון הקדוש, ולקראת השעה 3 בבוקר, החליט הדוקר, לכאורה ללא כל סיבה הנראית לעין, לדקור את התושב המקומי שישב ולמד בציון.

מתנדבי איחוד הצלה סניף אומן שהוזנקו למקום טיפלו בפצוע במקום שהחל לאבד את הכרתו בסיוע של ייעוץ מהמוקד בארץ ולאחר מכן, פינו אותו לבית החולים המקומי לבדיקות ואשפוז.

אילוסטרציה. אלימות קשה באומן (באדיבות המצלם)

העסקנים באומן מספרים ל'כיכר השבת': "מצב הדוקר ידוע בקהילה וזאת לא הפעם הראשונה שהוא תוקף אנשים. עד כה לא נעשה דבר בעניין התקיפות שהינו תוקף ככל הנראה, מפני שהוא קשור בקשר משפחתי לאחד העסקנים שמנהלים את אתר הציון."

עסקני אומן שבים ומבטיחים כי "כבר אין להם סבלנות והפעם יעשו סוף לתופעה הזו". בנוסף, הם טוענים כי ,"מדובר כאן בפצצה מתקתקת, אם לא נפעל במהרה".

הרב יעקב ג'אן, רב הקהילה היהודית באומן, כתב: "לכל יושבי אומן אני מזועזע עד עמקי נשמתי איך שוב חוזר אדם מטורף להזיק בקהילתינו ואין פוצה פה ומצפצף ושום דבר לא נעשה ויותר מזה רואים שאין לו שום רתיעה להתנהג באכזריות מסוכנת ובמציאות כזו אי אפשר לגדל ילדים ולחיות חיים תקניים והמקום נשאר לכל דאלים גבר שהכח והאלימות והסמים שולטים ברחובותינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר