מוצ"ש שני ברציפות

המונים הפגינו הערב בעד ונגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו

בירושלים נערכה הפגנת תמיכה המונית לראש הממשלה בנימין נתניהו, ממול התמיכה ניצבו אנשי שמאל שקראו לנתניהו להתפטר. בתל אביב, נערכה הפגנה נגד רוה"מ (ארץ)

מהמחאה, הערב בירושלים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בירושלים ובתל אביב נערכו הערב (מוצ"ש), הפגנות נגד ובעד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בגין החלטת היועץ המשפטי על הגשת כתבי האישום נגדו.

זה השבוע השני ברציפות, בו מתכנסים אלפי בני אדם ואו מחזקים את ראש הממשלה או קוראים קריאות גנאי כנגדו ומתבקשים ממנו להתפטר.

מחוץ למעון ראש הממשלה, ברחוב בלפור בירושלים, התכנסו מאות מתומכיו של נתניהו ופעילי ליכוד כדי להביע תמיכה בראש הממשלה.

הפעילים אמרו בין השאר כי "נבהיר לכל אלה המשתוקקים לפגוע בהם כי הרוע לא יעבור ואין בכוונתנו לנטוש אותם".

בצד השני של הכביש, ממול תומכי נתניהו, הפגינו כ-100 אנשי שמאל, המתנגדים לנתניהו וקראו לו להתפטר לאור האישומים החמורים. בשלטים שהם הניפו נכתב בין היתר, "נתניהו מזהם את המדינה", "ביבי תתפטר, שחרר אותנו" ועוד.

במקביל, אלפי אנשים הגיעו הערב, לכיכר הבימה בתל אביב להפגנה של התנועה לאיכות השלטון נגד ראש הממשלה. המפגינים בתל אביב נשאו שלטים עם כיתובים בגנותו של ראש הממשלה, באותו הסגנון של המפגינים בירושלים.

יו"ר התנועה לאיכות השלטון אליעד שרגא אמר באירוע כי "לשחיתות אין המנון, דגל או מדינה. זו מחלה ממארת שפוגעת בכל איבר בגוף. שחיתות אפשר למצוא בימין ובשמאל, אצל נשים וגברים, זו מחלה ויראלית. אף אחד לא חסין ממנה. אוי לבושה, ראש ממשלה מכהן חשוד בשלוש פרשות חמורות – שוחד, מרמה והפרת אמונים. אוי לבושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר