"חברה טובה"

שגרירת ארה"ב באו"ם קלי קראפט תבקר בישראל

קלי קראפט, שגרירת ארה"ב באו"ם במקומה של ניקי היילי שפרשה מהתפקיד, תגיע בקרוב לביקור בישראל. קראפט כבר הצהירה כי "לא יהיה לישראל ידיד טוב ממנה" (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
השגרירה קלי קראפט (צילום: שאטרסטוק)

השגרירה האמריקנית החדשה באו"ם, קלי קראפט, שהחליפה בתפקיד את ניקי היילי, שנחשבה לתומכת גדולה במיוחד של ישראל, צפויה להגיע לביקור רשמי בישראל במהלך חודש ינואר.

בדומה לקודמתה, השגרירה צפויה לבקר בכותל המערבי, כמו גם בגזרות הביטחון השונות בצפון ובדרום.

בימים אלה נערכים בישראל ובארה"ב להגעתה ומתאמים עבורה פגישות עם בכירים מדיניים וביטחוניים. ילווה אותה בביקורה שגריר ישראל באו"ם, דני דנון.

לשגרירה קראפט יש כבר ניסיון דיפלומטי כשגרירת ארה"ב בקנדה וגם היא הייתה חלק מהמשלחת האמריקנית לאו"ם בתקופת בוש. נראה כי בדומה לניקי היילי שזכתה לאהבה רבה בישראל בשל עמדותיה אותו הביעה ללא בושה באו"ם, גם קראפט מתכוונת להמשיך בדרכה. כבר בדיון הראשון שלה בנושא המזרח התיכון אמרה: "לישראל לא תהיה חברה טובה יותר מאשר קלי קראפט".

נאום של היילי באו"ם שזכה לאהדה רבה בישראל (צילום: האו"ם, תרגום: "ישראל שלי")

קראפט (57), ילידת קנטאקי, כיהנה מאז 2017 כשגרירת ארה"ב בקנדה והייתה גורם משמעותי בהשגת הסכם הסחר החדש של מדינות צפון אמריקה. היא נשואה למיליארדר ג'ו קראפט, בכיר בענף כריית הפחם, והשניים הינם תורמים ידועים של המפלגה הרפובליקנית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר