דרמה בישיבה

'בית מתתיהו': הפקחים הגיעו בתחילת סדר א'; הישיבה נכשלה

פקחי משרד החינוך פשטו הבוקר על ישיבת 'בית מתתיהו' בבני ברק, עם תחילת סדר א' - בשעה 09:00, וכעבור כחצי שעה בלבד הודיעו כי הישיבה לא צלחה את הביקורת (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
היכל הישיבה. ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: פקחי משרד החינוך פשטו הבוקר (שני) על ישיבת "בית מתתיהו" בבני ברק, עם תחילת סדר א', מה שגרם לכך שהישיבה לא צלחה את הביקורת.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', לאחרונה החלו פקחי משרד החינוך בסבב נוסף בעולם הישיבות, לביקורות נוכחות בהיכלי הישיבות, כאשר במהלך בשבוע האחרון הם ביקרו בכוללים ובישיבות בירושלים ובתל אביב.

הבוקר, הגיעו הפקחים אל ישיבת 'בית מתתיהו' בשעה 09:00 בבוקר, עם פתיחת סדר א', סדר הבוקר הראשון, ומצאו בית מדרש יחסית ריק מבחורים. לאחר כמחצית השעה, הפקחים קמו ופנו למשרד הישיבה, שם הודיעו למנהל הישיבה, ציון אסרף, כי מחצית מהבחורים לא נכחו ולכן הישיבה לא עברה את הביקורת.

לטענת הבחורים, הפקחים היו חסרי סבלנות ולא באמת ערכו את הביקורת כפי המצופה מהם ברוגע ובהבנה. עוד טענו הבחורים כי השעה בה הגיעו הפקחים, בה רק מתחיל הסדר, היא שעה מכשילה ולא כך אמורים לערוך ביקורת.

אחד הבחורים מציין כי "הפקחים ישבו וכל הזמן נגשו אליהם בחורים. בשלב מסויים הם קמו והלכו וטענו שנגמר הזמן. דבר שלא היה עד היום בביקורות".

כעת פועלים בהנהלת הישיבה להביא לביקורת חוזרת בישיבה של פקחי משרד החינוך, כפי הנהוג שכאשר מוסד לא עובר ביקורת ראשונה, הוא זוכה לביקורת חוזרת, כאשר אם אותה הוא עובר בהצלחה, התקצוב נמשך.

בתוך כך יצויין כי ראש ישיבת 'בית מתתיהו' הגאון רבי ברוך ויסבקר שעבר ניתוח מסובך, שוהה בביתו למנוחה ומתקיימים מניינים מידי יום בביתו על ידי בני הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר