שנאה בעיניים • צפו

ליברמן: '150 אלף איש יושבים ב'כוללים' וחיים על חשבוננו'

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, סיפק מספר כותרות באשר לפלונטר הפוליטי - המרכזית שבהן היא החלטתו לא לחתום כעת לגנץ ונתניהו - והוסיף השתלחות פרועה נגד הציבור החרדי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן, היום (צילום: כיכר השבת. תמונה: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, סיפק היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו מופע נוסף של שנאת חרדים, כשהפעם הוא מתמקד בציבור האברכים.

"מאה וחמישים אלף איש, בגילאי העבודה - בין 18 ל-28 - יושבים ב'כוללים' וחיים על חשבון משלם המיסים", הטיח איווט, "לא עובדים ולא משלמים מס הכנסה. אם הם היו מצטרפים למעגל העבודה, זה היה מכניס למדינת ישראל עוד 22 מיליארד שקל בשנה".

ליברמן אף תקף את דבריו יו"ר ש"ס השר דרעי, שהתייחס אתמול לנציגויות ש'ישראל ביתנו' דרשה לפתוח במדינות חבר העמים במילים "אם יש בהן בכלל יהודים", ואמר: "זהו אובדן דרך, זו גזענות ואין לזה שום כיסוי".

"אני נמצא בבית הזה הרבה שנים", הוסיף איווט, "ומעולם לא שמעתי אמירה אנטישמית וגזענית כמו זאת, של דרעי, בדף הפייסבוק שלו, שכתב שדרשתי שני מיליארד לעולים שלא עובדים ולא משלמים מיסים".

המתקפה על דרעי (צילום: כיכר השבת. תמונה: Hadas Parush/FLASH90)

בתוך דבריו נתן ליברמן מספר כותרות באשר לפלונטר הפוליטי - המרכזית שבהן היא החלטתו לא לחתום בשלב זה לשני המועמדים לראשות הממשלה, נתניהו וגנץ.

"המטרה היא להגיע לממשלת אחדות. כמו שמסתמן היום, אנחנו לא נחתום לאף אחד, כי אף אחד לא מתכוון לממשלת אחדות - ולא נבזבז עוד שבועיים. אם שתי המפלגות הגדולות לא בדרך של ממשלת אחדות, חבל על הזמן. הן עושות הכל דווקא כדי לא להקים ממשלת אחדות".

לסיום הבהיר ליברמן שוב כי הוא ממשיך במאמציו להקים ממשלת אחדות: "ביומיים הקרובים אקיים עשרות פגישות. אם לא נצליח למצות את המהלכים השבוע, כנראה שהמפלגות הגדולות יצליחו לקחת אותנו לבחירות".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר