בניגוד לדיווחים

עמית סגל מבהיר: לא צונזרתי באולפן שישי

"אנו לא מצנזרים את דעות פרשני חברת החדשות כלל ועיקר", מסרו בחברת החדשות בתגובה לתלונות שנשלחו אל נציב התלונות ברשות השנייה • גם עמית סגל הכחיש (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

"בניגוד לשמועות הנושבות בעוז בפייסבוק, לא צונזרתי באולפן שישי ולא סולקתי ממנו" - כך צייץ היום (שלישי) הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל.

סגל צירף את המכתב ששיגר נציב תלונות הציבור ברשות השנייה למתלוננים, והוסיף: "אז אולי לפעמים יש חילוקי דעות אבל אני חותם על כל מילה במכתב הבא".

במכתב הביא הנציב את תגובת חברת החדשות ולפיה "בניגוד לטענת הפונה הרי שאנו לא מצנזרים את דעות פרשני חברת החדשות כלל ועיקר, לא כל שכן איש אינו בולם אותם חלילה מלהביע דעותיהם".

בתגובתם ציינו כי לאחרונה, על מנת לאפשר את השתתפותו של עמית סגל, החלו להקליט את פאנל הפרשנים לפני כניסת השבת. "בכל מקרה, פרשננו הפוליטי עמית סגל ימשיך להופיע באולפן שישי באופן קבוע גם בעתיד".

את הדיווח על צנזור הפרשן הדתי, הנוקט בעמדות ימניות, הביא לראשונה רן בוקר באתר ynet, בשם גורמים שטענו כי חתכו וערכו קטעים בהשתתפות סגל.

בין החלקים שנחתכו היה כשעמית סגל נשאל בפאנל לגבי כתב האישום של ראש הממשלה נתניהו ואם עליו להתפטר. על פי הדיווח, סגל ניסה להשיב אולם לא ניתנה לו הזדמנות להשיב.

עוד דווח כי עמית סגל אף ענה בכעס: "אני לא בחקירה או בראיון פה". עוד ציינו הגורמים כי החלקים נחתכו בעריכה לאחר ש"בינו ובין חלק מחברי הפאנל היה עימות חריף על המצב הפוליטי והמשפטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר