רצח הזוג כדורי

העבריין הירושלמי אלי אריש: "המשטרה מתנכלת אליי סתם"

העבריין הירושלמי, אלי אריש, שוחרר ממעצר לאחר שנחשד במעורבות ברצח הזוג כדורי, ומאשים את המשטרה בהתנכלות שווא. "אין לי שום קשר לכדורי, אני תלמיד ישיבה" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

העבריין אלי אריש, ששוחרר הבוקר (רביעי), ממעצר לאחר שנחשד כקשור לרצח בני הזוג כדורי ז"ל, מאשים את המשטרה ואומר כי המשטרה מתנכלת אליו ואל משפחתו סתם.

"אין לנו שום קשר או זכר למשפחת כדורי. הכל שטויות והבלים. הם שמים האזנות על הטלפונים ועל כל מילה שמזכירה משהו באו ועצרו. השופט שמע את ההקלטות והבין שאין שום קשר לשום דבר ושחרר מיד", אמר אריש.

"דוד (אחד העצורים ששוחררו ד.ה) היה לקוח של הרואה חשבון הזה ולכן חקרו את כל הלקוחות והוא אחד מהלקוחות, בשיחה עם ביתי אמרתי לה שאם הוא רצח אותם אז שימות בחוץ ולכן עצרו אותי", סיפר אריש.

הוא מאיים לתבוע את המשטרה על התנהלותה כלפיו וכלפי משפחתו, "אני אגיש תביעה כנגד המשטרה, אין ברירה. אי אפשר לנשום כבר. בגלל שבעבר הייתי עבריין והיו לי מאסרים. היום אני תלמיד ישיבה ולא מעניין אותי כל השטויות האלה, אבל הימ"ר לא שוכחים זו יחידה של עבריינים גדולים מאד מי שנופל במלתעות שלהם, נגמר הסיפור שלו".

כזכור, שופט בית משפט השלום בירושלים החליט הבוקר (רביעי) לשחרר ללא תנאים את שלושת החשודים במעורבות ברצח בני הזוג כדורי ז"ל.

נציג המשטרה אמר בדיון כי "במהלך השנה האחרונה בוצעו מספר רב של פעולות חקירה, נחקרו מספר רב של עדים, כ-200 אנשים נחקרו".

לדבריו, עלה לאחרונה חשד שהחשודים קשורים לרצח וכי יש חשד סביר בנוגע לחשודים, בעקבות כך ביקשה המשטרה הארכת מעצר של חמישה ימים.

החשודים שנעצרו הם אריש ובנו וקרוב משפחה נוסף שלהם, והחשד כנגדם היה קשירת קשר לרצח, כך שהם לא נחשדו בביצוע הרצח עצמו.

השופט, כאמור, החליט לשחררם ללא תנאים. הוא נימק את החלטתו ואמר כי "היתה הצדקה להוצאת צו מעצר, אך לאחר חקירת המשיבים היתה צריכה המבקשת לשקול את עמדתה להמשך, ולשחררם כאשר התברר כי החשד הסביר הראשוני הבסיסי שהיה - אין בו עוד דבר".

השופט הוסיף ואמר כי "התברר שהחשד הסביר שהיה לא קיים עוד".

כזכור, נרצחו הזוג כדורי בביתם לפני כשנה, מאז המשטרה הספיקה לעצור גם את בניהם החרדים של בני הזוג בחשד למעורבות בסיפור אך הם שוחררו לאחר מכן ללא שום תנאי כשהתברר שאין נגדם כל הוכחה הקושרת אותם לרצח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר