"אבא, תשמור עליי"

הילד הקטן שעדיין מפחד מ'צבע אדום' • וידאו מצמרר

ברי ריזל, בן השנתיים וחצי - עדיין מפחד מה'צבע אדום'. "אבא, תשמור עליי", הוא התחנן, ושבר את אביו, העיתונאי מנדי ריזל: "נמאס לנו להיות 'גיבורים'. תנו לגדל ילדים בשקט" (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מנדי ריזל)

איש התקשורת החב"די, מנדי ריזל, תושב שדרות, פרסם הבוקר (רביעי) סרטון מצמרר שבו נראה בנו הקטן מספר על הפחד מהטילים ואזעקות 'צבע אדום', בעקבות ירי הטילים מעזה לישראל בחודש האחרון.

בסרטון שפרסם ריזל בחשבון הטוויטר שלו, נראה בנו בֶרי בן השנתיים וחצי, תופס בחוזקה באביו ואומר: "אבא, אני מפחד מצבע אדום. תשמור עליי".

ריזל, המגיש מידי יום תכנית אקטואליה יומית ב'רדיו דרום' ומשמש גם ככתב הצבאי של רדיו 'קול ברמה', כתב בטוויטר: "הירי האחרון לשדרות היה לפני שבוע, אבל את הילדים המצב רודף יום יום. כהורה, נשברתי. ויש מחשבות על עזיבה את שדרות. נמאס לנו להיות 'גיבורים' ו'מגיני הארץ'. תנו לגדל ילדים בשקט".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר מנדי ריזל: "כשאתה מסתובב בישובים בעוטף עזה אתה שומע כל הזמן את הילדים חוששים מדברים הכי פשוטים שיש: ללכת לפארק לדוגמא, כי 'אם יהיה צבע אדום?'".

"בכל פעם שאתה יוצא לבית כנסת או לקניות או לכל מקום אתה קולט את עצמך מחפש כל הזמן אחרי מיגונית וחושב היכן תתמגן אם תהיה אזעקה, כי יש לך רק 15 שניות", מספר ריזל. "עם הזמן הרגילו אותנו לחיות כך כי אנחנו 'בחזית' ו'גיבורים', אבל בסוף יש לך רגעי שבירה - כמו אמש עם הילד - שאתה מבין שיכולות להיות לכך השלכות ארוכות טווח, שאינך יודע מה הן".

לסיום הוא אומר בכאב: "אחרי 18 שנה של רקטות הגיע הזמן לומר די. אנשים מיואשים, מדברים בקול על עזיבה, וזה לא הגיוני לחיות כך. אנחנו מעדיפים חיים שקטים על פני הטבות מס וכיו"ב. אתמול בבוקר הייתי בירושלים, לרגל משדר חוץ של 'רדיו דרום' מהכנסת. ראיתי אנשים עושים ריצה בבוקר וישר עלתה לי המחשבה: 'איזה כיף להם שהם חופשיים, פשוט רצים בלי לחשוש שבכל רגע יכולה להיות אזעקה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר