מאיימות להפגין

בית שמש: בנות הסמינר עדיין בלי מקום קבוע

תושבי רמת בית שמש זועמים. סמינר "בנות הרמה", סובל מתחילת השנה מחוסר במבנים ולמרות הבטחות העירייה דבר לא נעשה. ההורים: "הבנות יפסידו את הבגרות שלהן" (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

מצוקת מבני הציבור בבית שמש הולכת ומחריפה, לסמינר "בנות הרמה", אין היכן לשכן את הבנות והלימודים מתקיימים כל יום במקום אחר - למרות ההבטחות שקיבלו מהעירייה. ההורים מאיימים להשבית את הלימודים ולצאת להפגין מול עיריית בית שמש.

הסיפור מתחיל בתחילת שנת הלימודים, כאשר התברר שחסרים באופן בהול כיתת לימוד וכיתת הקבצה. לטענתם, למרות הבקשות החוזרות והנשנות לקבל מהעירייה מבנה, דבר לא נעשה.

ההורים מספרים ל'כיכר השבת': "רק לאחר איומים, העירייה הבטיחה לנו שתביא קרוואן שהתפנה ממוסד לימודים אחר, שיחולק ל-2 כיתות - מה שיפתור את המצוקה האדירה בה אנחנו נמצאות, אך הבטחות לחוד ומציאות לחוד. מצאנו את הבנות שלנו רודפות אחרי מקום לימוד".

"לחלק מהבנות כבר נאבדו מלא ספרים בשל הטלטלות שהן עברו, מה גם שהן מפסידות המון חומר דבר שבוודאות יגרע להן מהציון בבגרות וממילא זה ילווה אותן לכל החיים".

"אל תשכחו" הם מוסיפים, "המורות עצמן גם מאוד אבודות ועצבניות, זה לא פשוט ככה ללמד".

כך או כך, לטענת ההורים, באם העירייה לא תביא להם את הקרוואן המובטח כמה שיותר מהר, הם לא מתכוונים לאבד עוד זמן יקר והם הולכים להשבית את הלימודים וללמוד מחוץ לבניין העירייה.

מעיריית בית שמש לא נמסרה תגובה עד לשעת פרסום הידיעה. התגובה תתפרסם כאשר תתקבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר