התייחסות חרדית ראשונה

ח"כ מקלב: מעולם לא פעלנו שהצבא יצליח לעמוד ביעדים

שעות לאחר התחקיר שחשף כי צה"ל זייף את מספר החרדים המתגייסים בכדי לעמוד ביעדים, ח"כ אורי מקלב בהתייחסות ראשונה: אנחנו לא עובדים אצל בג"צ, נושא היעדים לא מעסיק אותנו (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע' (ניהול אולפן: אריאל ליבא )

שעות לאחר התחקיר ב'כאן' שחשף כי צה"ל זייף את מספר החרדים המתגייסים בכדי לעמוד ביעדים, ח"כ אורי מקלב בהתייחסות ראשונה באולפן 'כיכר השבת': "אנחנו לא עובדים אצל בג"צ, נושא היעדים לא מעסיק אותנו". הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

"לא בדקתי במה מדובר משום שאנחנו מעולם לא התעסקנו ביעדים", מדגיש ח"כ מקלב: "הייתי מעורב בהליכי החקיקה וכל נושא היעדים לגיוס הוא נושא של הצבא ולא שלנו".

לדבריו: "היעדים שלנו הם בחורי הישיבות, ואנחנו ידענו תמיד שמי שפועל בנושא גיוס חרדים זה הצבא ולא אנחנו, ולכן אותנו מעניין רק שבחורי הישיבות ישבו וילמדו".

מקלב מבהיר: "אנחנו תמיד דאגנו שהיעדים של הצבא לא יפגע בנו, ומעולם לא פעלנו כדי שהצבא יצליח לעמוד ביעדים. היעד שלי הוא שמי שרוצה ללמוד תורה יוכל להמשיך וללמוד".

זו הייתה טעות שלא לקבל את חוק הגיוס של ליברמן, ואז לא היינו נקלעים לבחירות שלישיות שבפתח?

"אנחנו הולכים עם האמת, וקיבלנו הוראה מפורשת למה אנו יכולים להסכים ולמה לא, ומעבר לזה לא השתנה כלום. אנחנו לא עובדים אצל בג"צ, ולכן נושא היעדים לא מעסיק אותנו בכלל".

ח"כ מקלב הוסיף: "אנחנו יודעים ומאמינים שלומדי התורה הם המגיים והם המצילים הגדולים שלנו, כך היה בכל היסטוריה, והניסים שמתרחשים הם בזכותם, ולכן המטרה שלנו שיוכלו להמשיך וללמוד ללא שום חשש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר