פרסום ראשון

שוטר התיז גז מדמיע על חרדי ולא יעמוד לדין פלילי

צלם חרדי שתיעד את המחאה נגד העסקן הגוראי דוד ברלינר בעת שביקר בארץ, הותקף על ידי שוטר שריסס עליו גז מדמיע. במח"ש החליטו לא להעמיד את השוטר לדין פלילי. צפו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תיעוד האירוע (צילום: א. כהן)

בזמן ביקור העסקן הגוראי דוד ברלינר בישראל, יצאו עשרות חסידי גור למחאות המוניות נגדו לאחר שהוחרם על ידי רבני החסידות בישראל בשל הסערה בקהילה בארה"ב, אודות הבעלות על שטח הקעמפ, כפי שסוקר בהרחבה ב'כיכר השבת'.

במהלך המחאה נגדו באולם סאטמר בירושלים, לשם הגיע לרגל שמחה משפחתית, הגיעו כוחות משטרתיים על מנת לחלץ אותו בשלום.

צלם חרדי שעמד במקום ותיעד את הנעשה במצלמת הטלפון הסלולרי שלו, לא תיאר לעצמו את שיעברו עליו בדקות הקרובות, למרות שעמד שם ללא כל מעשה פרובוקטיבי מצידו, רק בשל העובדה שצילם את המתרחש.

אחד השוטרים שחלף על ידו, שלף גז מדמיע וריסס ישירות על פרצופו של הצלם החרדי, שמיהר להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש).

במכתב תשובה שקיבל ממח"ש, נמסר לו כי הוחלט להעמיד את השוטר לדין משמעתי בפני הגורם המוסמך במשטרת ישראל, בגין עבירה של שימוש בכח שלא כדין.

עם זאת, הוחלט שלא להעמיד את השוטר לדין פלילי, תוך ציון האופציה להגשת ערעור על ההחלטה בפני המשנה לפרקליט המדינה בתוך 60 יום.

הצלם החרדי אמר הערב ל'כיכר השבת' כי עדיין לא החליט כיצד לנהוג, והאם לערער על ההחלטה שלא להעמיד את השוטר שתקף אותו לדין פלילי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר