לא נעים

השר סמוטריץ וח"כ שפיר התעמתו: מי מחליף אג'נדה?

סתיו שפיר צייצה על ההתמודדות עם משבר האקלים, השר סמוטריץ' תקף: "מחליפה אג'נדות כמו גרביים". סתיו השיבה: "ילד טוב בקבינט שמשלם דמי פרוטקשן לחמאס" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ סתיו שפיר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ח"כ סתיו שפיר צייצה על ההתמודדות עם משבר האקלים, השר בצלאל סמוטריץ' תקף: "היא מחליפה אג'נדות כמו גרביים". סתיו השיבה: "ילד טוב בקבינט שמשלם דמי פרוטקשן לחמאס".

כאמור, שפיר צייצה על משבר האקלים וכתבה: "2500 איש חתמו ב24 שעות על הצעת החוק שהגשנו השבוע, שתשים את ישראל על המפה בהתמודדות עם משבר האקלים. למה לא שמעתם על זה? כי התקשורת נותנת 100% סיקור לספינים של ביבי ו0 סיקור לעשייה שמשפיעה על אזרחי ישראל.

"אך בני ה-18 ממילא לא רואים חדשות. מה הם עושים? יוצאים לרחובות. אנחנו שם איתם".

בתגובה כתב לה השר בצלאל סמוטריץ': "מה שמדהים אצל סתיו שפיר זו המהירות שבה היא מחליפה אג'נדות כמו גרביים. מאפס עיסוק בנושא הזה בקדנציה הקודמת ומאה אחוז הטרלות בועדת הכספים והשקיפות (זוכרים שפעם השקיפות היתה *ה*דגל שלה?), לעיסוק אובססיבי בגרטה תונברג בתנועה הירוקה".

לסיום הוסיף שר התחבורה עקיצה נוספת: "יכולה להתחרות בעניין הזה רק באביגדור ליברמן".

ח"כ שפיר השיבה לו בעקיצה משלה: "מה שמדהים אצל סמוטריץ' זו המהירות שבה הוא החליף אג'נדה מלעקוף את מרזל מימין ללשבת כמו ילד טוב בקבינט שמשלם דמי פרוטקשן לחמאס. בעניין הזה אין במי להתחרות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר