דוהרים לבחירות

בני גנץ תוקף: נתניהו הגיע כדי לפוצץ את העסק

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, יוצא במתקפה חריפה נגד רה"מ בנימין נתניהו: "הגיע כדי לפוצץ את העסק. הופך כל אבן כדי לקדם בחירות. אחרי הבחירות הקרובות יסתיים עידן נתניהו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ ובנימין נתיהו (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הגיע כדי לפוצץ את העסק. הופך כל אבן כדי לקדם בחירות. אחרי הבחירות הקרובות יסתיים עידן נתניהו".

לדברי גנץ: "נתניהו לא ניצח באפריל, הפסיד בספטמבר ואם יגרור אותנו לבחירות – ננצח אותו במרץ 2020".

גנץ תייחס לפגישה שלו עם נתניהו, בתחילת השבוע: "בשנים האחרונות צברתי שעות רבות מאוד עם נתניהו. בחדר, בארבע עיניים, תמיד היה בינינו כבוד הדדי ושיח מכבד. כך גם בשיחות המשא ומתן ובשיחות נוספות שקיימנו בחודשים האחרונים. אבל הפעם נתניהו הגיע כדי לפוצץ את העסק. זה לא אותו אדם שהכרתי, ואני מכיר אותו מצוין".

לדבריו: "נראה שנתניהו החליט ללכת לבחירות. בזמן שאני הגעתי לפגישה בלב פתוח כדי לקדם בשארית הזמן שנותר ממשלה למען עם ישראל, נתניהו ראה בפגישה הזו חלק מקמפיין בחירות".

גנץ המשיך לתקוף את נתניהו והאשים אותו בהליכה לבחירות שלישיות: "בזמן שאני הופך כל אבן להשיג אחדות, נתניהו הופך כל אבן כדי לקדם בחירות. יש לי אחריות ציבורית ואמרתי את זה מעל לכל במה אפשרית: בחירות לא טובות לעם ישראל".

יו"ר 'כחול לבן' הציב את היעד שלו לבחירות: "אם נתניהו יגרור אותנו לשם - אעבוד קשה, ואאבק בכל כוחי על המדינה, עתידה, ציביונה ואחדותה ביחד עם חבריי לכחול לבן. זו המחוייבות שלנו אליכם. אחרי הבחירות הקרובות יסתיים עידן נתניהו ותחזור השפיות כי זה מה שנכון לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר