חילולי השבת

מחאה בבני ברק: עשרות מפגינים נגד עשרות האוטובוסים

עשרות מפגינים, רובם אנשי 'הפלג הירושלמי', הפגינו בכניסת השבת וחסמו מספר צירים בעיר בני ברק כמחאה נגד הפעלת עשרות אוטובוסים במהלך השבת ברחבי גוש דן • לא היו עצורים (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הפגנה נגד חילולי שבת (נילום אילוסטרציה: פלאש 90, למצולם אין קשר לכתבה)

עשרות מפגינים, רובם אנשי 'הפלג הירושלמי', הפגינו בכניסת השבת וחסמו מספר צירים בעיר בני ברק כמחאה נגד הפעלת עשרות אוטובוסים במהלך השבת ברחבי גוש דן. המשטרה כיוונה את הנהגים לדרכים חלופיות ונמנעה מלהתעמת עם המפגינים.

במקביל, כמה מפגינים הגיעו למחאה נגד חילולי השבת גם לרחוב בר אילן בירושלים, גם שם האירוע הסתיים ללא התערבות של כוחות המשטרה.

יצוין כי גם השבת המשיכה עיריית תל אביב, בראשות רון חולדאי, להפעיל עשרות אוטובוסים בליל שבת ובשבת בצהריים, תוך חילול שבת המוני. אוטובוסים שהופעלו על חשבון העירייה, כך שלמשרדי הממשלה אין את האפשרות להתערב.

מהמשטרה נמסר: "בעקבות מחאה שהתקיימה בבני ברק, נחסמו לתנועה הצירים הבאים: כביש 4 לכיוון ציר ז'בוטינסקי מערב. רחוב ז'בוטינסקי פינת סוקולוב אבוחצירא. רחוב ז'בוטינסקי פינת בן גוריון לכיוון מזרח. שוטרי משטרת ישראל כיוונו את התנועה.

"ציבור הנהגים התבקש לבחור בדרכים חלופיות ולהישמע להנחיות השוטרים", נמסר.

כזכור, ביקורת רבה נמתחה על הנציג החרדי בקואליציית חולדאי, נפתלי לוברט - חסיד גור, שנמנע מפרישה מהקואליציה המפעילה את עשרות האוטובוסים בשבת קודש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר