מדינה במשבר

נתניהו סיכם: בחירות 2020 יתקיימו בז' באדר

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם ראשי גוש הימין כי במידה ואכן, כפי המסתמן, מדינת ישראל תלך לבחירות שלישיות הרי שהן יתקיימו בתאריך ז' באדר תש"פ (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ספירת קלפי (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם הערב (מוצ"ש) עם ראשי גוש הימין כי במידה ואכן, כפי המסתמן, מדינת ישראל תלך לבחירות שלישיות הרי שהן יתקיימו בתאריך ז' באדר תש"פ, יום הסתלקות משה רבינו.

נתניהו ובכירי גוש הימין יצטרכו להגיע להבנות גם עם ראשי האופוזיציה ובראשם יו"ר 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ.

כזכור, מוקדם יותר תקף נתניהו את ראשי 'כחול לבן' וקרא להם להסכים לבחירות ישירות: "אם הם לא יתעשתו ולא יקימו ממשלת אחדות לאומית, יש דבר אחד נוסף שאפשר לעשות כדי למנוע בחירות מיותרות לכנסת - לבחור בחירה ישירה לראשות הממשלה בין בני גנץ וביני. בכחול לבן אומרים שהם יודעים מה העם רוצה, אז אני בעד שהעם יחליט ולא אף אחד אחר - גם לא התקשורת".

ב'כחול לבן' סרבו לקבל את ההצעה ואמרו: "אנחנו עוסקים במניעת בחירות יקרות ומיותרות ולא בספינים חלולים להחזרת שיטת בחירה שניפצה את המשילות והמערכת הפוליטית ונכשלה כישלון חרוץ.

"שינוי שיטת הבחירות בהליך בזק עלול להביא אותנו בדיוק לאותו המקום בו אנחנו נמצאים היום ולכן מדובר בהצעה חלולה שכל מטרתה להסיט את האש מנתניהו הנאשם בשלושה תיקי שחיתות חמורים, שהוא האחראי היחיד בגרירת מדינת ישראל לבחירות בפעם השלישית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר