חיבוק נשיאותי

טראמפ: אני החבר הכי טוב של ישראל בבית הלבן

הנשיא טראמפ נאם בכנס המועצה הישראלית - אמריקנית בפלורידה והבטיח להמשיך לעמוד לצד ישראל. "אמריקה תומכת בזכותה המוחלטת של ישראל להגנה עצמית" (חדשות)

הנשיא טראמפ (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ, פלאש 90)

נשיא ארצות-הברית, דונלד טראמפ, נאם הלילה (ראשון) בכנס של המועצה הישראלית-אמריקנית (IAC) בפלורידה והבטיח להמשיך לעמוד לצד ישראל.

בנאומו, התייחס טראמפ ל"עסקת המאה" שפרסומה נדחה עקב המצב הפוליטי בישראל ואמר כי "הרבה אנשים אומרים שזו עסקה שאי אפשר לעשות. העסקה הקשה ביותר לביצוע. אם ג'ארד קושנר לא יצליח לעשות את זה, זה כנראה בלתי אפשרי",

"אמריקה תומכת בזכותה המוחלטת של ישראל להגנה עצמית", אמר טראמפ, "קראנו גם לשחרור השבויים הישראלים והחזרת הגופות של החיילים הישראלים ששבו מחבלי חמאס בעזה".

לדברי נשיא ארה"ב: "מערכת היחסים של ישראל וארה"ב מעולם לא הייתה טובה יותר. לישראל מעולם לא היה חבר טוב יותר בבית הלבן מהאדם שעומד מולכם - דונלד ג'יי טראמפ".

בנאומו, תקף טראמפ את המוקרטים וטען כי הם מאמצים את עמדות השמאל הקיצוני - נגד ישראל. "אנשי שמאל קיצוני בקונגרס הצטרפו למאבק הבריוני נגד ישראל", אמר.

"אנחנו חייבים לגרום לאנשים במדינה לאהוב את ישראל יותר", הוסיף טראמפ, "יש אנשים יהודים שהם אנשים מצוינים שלא אוהבים את ישראל מספיק".

בנאומו התייחס טראמפ גם לרחלי פרנקל ובת גלים שער, אמהותיהן של שניים מתוך שלושת תלמידי הישיבה שנחטפו ונרצחו לפני חמש שנים ואמר כי "הן הגיבו לרשע הנורא עם אומץ והשראה, הן מנסות לקדם אחדות בקרב ישראלים מכל הרקעים והדתות, ומנסות לבנות עתיד טוב יותר עבור כולנו".

"רחלי ובת גלים, אנחנו אמנם לא יכולים לשער את גודל האובדן שלכן, אך אני מבקש לכבד את זכר בניכן לעולמי עד", אמר הנשיא.

לאחר נאומו הופיעה במקום להקת "שלווה" מישראל שחבריה בעלי לקויות שונות, כאשר בסיום הופעתם הם התחבקו עם הנשיא טראמפ, שהכריז: "הם פנטסטיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר