בשורה למתחתנים

האדמו"ר מסאטמר קבע מזוזה ברשת שתוזיל עלויות החתונה

האדמו"ר מהר"א מסאטמר קבע מזוזה בסניף של רשת החנויות 'חתונה דיפאו' שתסייע להוזיל את העלויות וההוצאות להורים המחתנים את צאצאיהם, ברכישת צרכי הזוג (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: מערכת בחצרות)

האדמו"ר מהר"א מסאטמר הגיע במוצאי שבת למעמד קביעת מזוזה לסניף של רשת החנויות 'חתונה דיפאו' בבעלות הנגיד ר' יואל עפשטיין, שרכש את הסניף בשכונת קרית יואל, על מנת להוזיל את העלויות וההוצאות להורים המחתנים את צאצאיהם, ושנאלצו עד כה לשלם סכום של כ-16,000 דולר לכל צד על מנת לקנות ולרהט את הבית עבור הזוג הצעיר.

ביוזמת הנגיד הוא הצליח להוזיל את העלויות ולהגיע לסכום של כ-10,000 דולר לחבילת 'סמארט פעקידזש' - החבילה החכמה להורים, שכוללת בין היתר שולחן וכיסאות ותצוגת סלון מלא, כלי מטבח כולל הריהוט ומוצרי חשמל, וכן שורה של מתנות אותם נהוג להעניק הצדדים המחותנים.

יצויין עוד כי הנגיד פועל בימים אלו כדי להציע למחותנים חבילה מוזלת עוד יותר שתעמוד על כ-7,500 דולר בלבד לכל צד, מה שיגרום בסופו של דבר להוזלה משמעותית נוספת בהוצאות החתונה.

האדמו"ר שקבע מזוזה סקר מקרוב את התצוגה הרחבה, יחד עם עסקני החסידות אותם מינה במיוחד כדי לפעול ולהקל על ההורים בהוצאות.

יחד עם הרבי השתתפו גם נציגים של חסידויות סקווירא, ויז'ניץ מונסי ובאבוב, שמעודדים אף הם את החסידים לצמצם כמה שיותר בהוצאות, ובכך לחתן את הילדים ללא צורך להיכנס לחובות מיותרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר