תיעוד מהאוויר

כך המסוק המשטרתי איתר את הנהג שנפל עם רכבו לתעלה • צפו

מסוק משטרתי מהמערך האווירי של משטרת ישראל הוזנק כדי לאתר נהג שהדרדר לתעלה סמוך למחלף עין תות והיה במצוקה, כעבור זמן קצר הנהג אותו וטופל • צפו (משטרה)

סרטון מהמסוק והקלטות קשר (צילום: דוברות המשטרה)

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבלה קריאה בלתי ברורה מגבר שהיה מעורפל, ומסר שהוא היה מעורב בתאונה בכביש 6 ואז השתנק והשיחה נותקה. הצוות במוקד ביצע ניסיונות לחייג אליו ולהשיגו, אך לא היה מענה.

בעקבות ניתוק השיחה, למוקד המשטרתי היתה הבנה חלקית בלבד על מיקומו של הגבר והניסיונות הממושכים לקבל ממנו מיקום מדויק עלו בתוהו.

כוחות משטרה רבים ואמבולנס הוזנקו לאזור המשוער והחלו סורקים את הכבישים בסביבה. בנוסף, בשל החשש לחייו של הגבר הוזנק מסוק משטרתי מהמערך האווירי של משטרת ישראל והוחל בביצוע איכון סלולרי של מיקומו.

כעבור זמן מה, איתר המסוק את הרכב בתעלה עמוקה סמוך למחלף עין תות והכוחות הקרקעיים הופנו אליו. הגבר פונה מהרכב לבית החולים רמב"ם שם נמסר שמצבו קל.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תעשה הכל כדי להציל חיי אזרחים, ולא תהסס להפעיל אמצעים או כוחות על מנת לאתר ולהגיש עזרה לאזרח המצוי במצוקה. באירועים בהם קיים חשש לחיי אדם כל דקה היא קריטית ומשימת הצלת חיים היא בראש סדר העדיפות של כל אחד משוטרי משטרת ישראל.

"משטרת ישראל ממליצה להתקין את אפליקציית '100-חירום' במכשירים הסלולריים. האפליקציה מאפשרת, בלחיצת כפתור, לכוחות המשטרה, לאתר את מיקום המכשיר באופן מיידי ולחסוך דקות קריטיות במקרה של הצלת חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר