פשע שנאה בשועפט

160 רכבים ניזוקו בלילה אחד; החקירה הוטלה על ימ"ר

חקירת המשטרה על פשע השנאה בשכונת שועפט בירושלים, העלתה כי מדובר בנזק שנגרם לכ-160 רכבים שצמיגיהם נוקבו. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית. צפו (אקטואליה)

(צילום: דוברות המשטרה)

שעות לאחר הדיווח הראשוני שהתקבל הבוקר (שני) במשטרה על גרימת נזק לכלי רכב חונים בשכונת שועפט בירושלים, התברר כי מדובר בנזק שנגרם לכ-160 רכבים שצמיגיהם נוקבו.

כוחות משטרה גדולים בפיקודו של תנ"צ דורון תורג'מן, מפקד מרחב קדם, בהם חוקרי הזיהוי פלילי, פתחו בסריקות נרחבות באזור, ובמהלכן הצליחו לאתר עוד עשרות רכבים להם נגרם נזק דומה.

המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה עלה החשד כי מספר חשודים רעולי פנים, ניצלו ככל הנראה את שעות הלילה ואת תנאי מזג האוויר, על מנת לבצע את החבלה ברכבים.

לצד הפגיעה ברכבים, רוססו כתובות על הקירות, בהם נכתב: "שיהודים נדקרים לא שותקים", "אין מקום בארץ לאויבים" ו"ערבים = אויבים".

הפגיעה ברכבים (צילום: מצלמת אבטחה)

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) של המשטרה.

במקביל, על מנת לתת מענה משטרתי מהיר לתושבי המקום שרכביהם ניזוקו, השוטרים הקהילתיים פעלו לאיתור אותם בעלי רכבים, והכווינו אותם אל רכב החפ"ק שהקימה המשטרה בשטח, בו חוקרי המשטרה מספקים לתושבים אישורים בדבר הנזק שנגרם לרכביהם, וזאת בכדי לקצר את הזמן והליך תיקון הנזק אל מול הרשויות.

"משטרת ישראל מתכוונת לפעול בכל הכלים והאמצעים העומדים לרשותה על מנת להגיע לזהותם של החשודים, ולמצות עמם את הדין", נמסר מהמשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר