דוהרים לבחירות

נתניהו: זה מה שגנץ ולפיד מנסים להסתיר מהציבור

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב את ראשי 'כחול לבן', בני גנץ ויאיר לפיד, וטען כי הם אינם רוצים ממשלת אחדות רחבה: "זה מה שהם מנסים להסתיר מעיני הציבור". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הליכוד)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שני) את ראשי 'כחול לבן', בני גנץ ויאיר לפיד, וטען כי הם אינם רוצים ממשלת אחדות רחבה: "זה מה שהם מנסים להסתיר מעיני הציבור".

"עברו 84 יום מאז הבחירות", פתח נתניהו את דבריו: "בכל הזמן הזה בני גנץ ויאיר לפיד סירבו לכל הצעה שהצענו, הצעות נדיבות ומרחיקות לכת. הם סירבו לכל הצעה להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה. עכשיו, כשנותרו רק יומיים, 48 שעות עד שפג הזמן, הם מעמידים תנאים לעצם קיום השיחות".

לדבריו: "זה ברור לצערי שהם לא רוצים להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה, ממשלה שיש לה הזדמנות היסטורית להשיג הסכם הגנה עם ארה"ב ולהחיל את הריבונות הישראלית על חלקים נרחבים מיהודה ושומרון - זה מה שהם מסרבים לו וזה מה שהם מנסים להסתיר מעיני הציבור".

"אני קורא להם להתעשת", הוסיף נתניהו ופנה לאיווט ליברמן: "אפשר לעשות מאמץ אחרון, ואני חושב שגם אביגדור ליברמן צריך לעשות מאמץ אחרון - צריך למנוע את הבחירות המיותרות האלה ולהקים ממשלה לאומית חזקה למדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר