הקרב בליכוד

נתניהו נגד סער: אתמודד בפריימריז - ואנצח

"אם יוחלט על בחירות כלליות יהיו פריימריז לראשות הליכוד וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול", אמרו בסביבת ראש הממשלה • ח"כ גדעון סער הגיב: חברי הליכוד יכריעו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הקרב על ראשות הליכוד הופך לרשמי: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי במידה ויוחלט על הליכה לבחירות, הרי שיתקיימו פריימריז על ראשות הליכוד. בכך, מאשר לראשונה נתניהו כי יתמודד מול גדעון סער על ראשות הליכוד.

נתניהו הוציא הודעה בתגובה לדיווחים על ניסיונותיו למנוע את הפריימריז. בסביבת ראש הממשלה אמרו הערב כי לדברי נתניהו הוא אינו פועל נגד קיום פריימריז בליכוד.

"אם יוחלט על בחירות כלליות יהיו פריימריז לראשות הליכוד וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול", אמרו בסביבת נתניהו.

ח"כ גדעון סער הגיב להודעת ראש הממשלה ואמר: "אני ‏מברך את ראש הממשלה נתניהו על הודעתו בדבר קיום פריימריז מוסכמים לראשות הליכוד. הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל ולה מסורת דמוקרטית מפוארת".

עוד אמר סער: "אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקיה בה אציג תוכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו", דברי סער.

כזכור, בשעות הערב אמש (ראשון) נערך כינוס מרכז הליכוד בגני התערוכה בתל אביב על מנת לדון בפריימריז של המפלגה. חבר הכנסת גדעון סער שהודיע כי יתמודד בפריימריז מול רה"מ נתניהו התקבל בקריאת אהדה לצד צעקות בוז מתומכי נתניהו.

בסיום האירוע הצביעו החברים על האפשרות לקיום פריימריז, והחליטו ברוב גדול על ביטול הפריימריז לרשימת הליכוד. הפריימריז יתקיימו רק במידה והכנסת תתפזר ביום רביעי, הרי שאז ייקבע מועד חדש לפריימריז.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר