תפנית דרמטית

מי היה הנהג שדרס והרג את בנימין ביגלאייזן?

נתנאל סנדרוסי ומאיר גמליאל, המעורבים בתאונת הדרכים ממנה נהרג הילד בן ה-11, חתמו על הסדרי טיעון ויישבו חודשים בודדים בכלא • ומי נהג ברכב בזמן הדריסה? (חדשות)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מי דרס את הילד בנימין ביגלאייזן בן ה-11, בתאונת הדרכים בירושלים? תחילה חשדה המשטרה כי נתנאל סנדרוסי היה הנהג, אך לפי דיווח הערב (שני) בחדשות 12, הפרקליטות תבקש לקבוע כי חברו של סנדרוסי, מאור גמליאל, הוא שנהג .

השניים חתמו על הסדרי טיעון, וירצו עונשי מאסר קלים. סנדורסי ירצה שבעה חודשי מאסר וגמליאל 15 חודשי מאסר, ויפצו את הורי המנוח.

לפי הדיווח, הפרקליטות טענה בכתב האישום שסנדרוסי נהג וגמליאל היה איתו באוטו. מחר תבקש הפרקליטות להציג את ההסדר וגם לתקן את כתב האישום באופן שייקבע שגמליאל נהג וסנדרוסי ישב לידו.

לאחר התאונה הקשה, ממנה נפצע הילד בנימין, שמותו נקבע כעבור כחודשיים וחצי, ברחו השניים מהזירה, והפקירו את הפצוע בשטח.

בחקירתו הסביר סנדרוסי: "אני תלמיד ישיבה, אין לי טלפון חכם ואין לי טלוויזיה. ברגע שאנשים התחילו להגיד לי 'המשטרה מחפשת אותך, ראינו את התמונה שלך בעיתון', ישר באתי אליכם".

במהלך חקירתו, אמר סנדרוסי לחוקריו כי הוא כלל לא נהג ברכב בעת התאונה. לטענתו, הוא שכר את הרכב מאדם חרדי המשכיר את מכוניתו בציבור החרדי, ובתום ההשכרה השאיר את הרכב במקום שסוכם עם השוכר. מאז, לדבריו, הוא לא יודע מי נהג בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר