בעקבות כניסת ש"ס

דגל התורה שוקלת לפרוש מהקואליציה בבית שמש: "אי אפשר לסמוך על מילה של בלוך"

במפלגה הליטאית זועמים, וטוענים: העברת השליטה במועצה הדתית בבית שמש לידי ש"ס, כחלק מההסכם החדש שייחתם עמה הערב, הינה הפרת הסכם קודם שראש העיר בלוך חתמה איתם (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נציגי 'דגל' ובלוך, בימים יפים יותר (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר חודשים של רגיעה, הרוחות בעיר בית שמש שוב מתלהטות, בעקבות ההסכם החדש בין ראש העיר עליזה בלוך לסיעת ש"ס - שנחשף ב'כיכר השבת'.

הערב (שלישי) צפויה ש"ס לחתום הסכם קואליציוני עם בלוך, זאת לאחר שנה של שהות באופוזיציה, אלא שבדגל התורה כועסים מאוד על ההסכם, שמעניק לש"ס את ראשות המועצה הדתית.

בכירים במפלגה מסבירים, בשיחה ל'כיכר השבת', כי על פי ההסכם שהם חתמו עם עליזה בלוך בכניסתם לקואליציה, דגל התורה התורה היא שתקבל סגן בשכר או את השליטה במועצה הדתית, כאשר בשלב ראשון הבית היהודי קיבלה סגן בשכר, ואילו המועצה הדתית הוחזקה בינתיים בידי ראש העיר.

כעת, כשנודע כי המועצה הדתית תוענק לש"ס, זועמים ב'דגל', ומודיעים כי הם אף שוקלים לפרוש מהקואליציה העירונית בראשות עליזה בלוך.

ל'כיכר השבת' נודע כי ניסוח ההודעה שהמפלגה הליטאית הוציאה בענין נגד בלוך היה חריף מכפי שפורסם לבסוף, ונכתב בו: "מילה של עליזה בלוך היא לא מילה, כי היא משקרת".

בהודעה הרשמית נכתב: "סיעת דגל התורה בבית שמש רואה בחומרה את התנהלות ראש העיר בקיום ההסכמים עמה עד עתה ובהתנהלות השוטפת במענה לצרכי ציבור דגה"ת ובמיוחד כעת כאשר ראש העיר סוחרת בסחורה שנתנה לשותפות אחרות ובהם דגל התורה וחותמת הסכם עם סייעת ש"ס (שהצטרפותה כשלעצמה מבורכת) אך לא ניתן להתחייב על חשבון התחייבויות שנתנו לדגל התורה".

"מעשה זה הוא לא ראוי ולא מוסרי ומציף תחושות קשות של פגם באימון מצד ראש העיר ומעמיד בספק גדול אפשרות לעבודה משותפת ואי יכולת לסמוך על מילה של רה"ע".

ובעקבות כך, כאמור: "דגל התורה שוקלת את המשך דרכה בשותפות הקואליציונית עם ראש העיר, סיעת דגל התורה תתכנס עם חברי הכנסת ותביא את הדברים בפני הרבנים שליט"א".

"ח"כ גפני שוחח עם יו"ר הסיעה שמואל גרינברג, והביע זעם רב ותחושה קשה מהתנהלותה של ראש העיר מול דגל התורה, גפני אמר כי לא ניתן לשתף פעולה עם ראש העיר שהאימון בה נפגם ואשר מתעלמת מהסכמים והתחייבות שהתחייבה לדגל התורה. הרב גפני זימן אליו את חברי הסיעה בבית שמש היום! לדיון חירום בנושא", מסתיימת ההודעה של דגל התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר