מעצרו הוארך

חייל חרדי מהעיר ביתר חשוד בניסיון שוד בבני ברק

חייל בן 19, המשרת בגדוד נצח יהודה ומתגורר בביתר עילית, נחשד במעורבות בניסיון שוד בעיר בני ברק, במסגרתו עשו שימוש באקדח • ביום חמישי הקרוב, אחיו הגדול מתחתן (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
תמונת אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בבית משפט האריכו היום (שלישי) את מעצרם של שני החשודים שנעצרו אתמול בחשד למעורבות בניסיון השוד בעיר בני ברק לפני חודשיים.

החשודים, אחד מהם חייל חרדי בן 19 המתגורר בעיר ביתר עילית, והשני קטין המתגורר בגבעת זאב, נעצרו אתמול בתום חקירה משטרתית ענפה.

עורך דינו של החייל החרדי טען בדיון כי הדבר היחיד הקושר אותו לביצוע ניסיון השוד, הוא הרכב שבבעלותו - שזוהה כרכב שחנה מחוץ למקום.

לכן ביקש שלא להאריך את מעצרו. עורך הדין הוסיף וסיפר: "החשוד מספר לי שביום חמישי הקרוב אחיו הגדול מתחתן והוא מצפה ומחכה לרגע שהוא יוכל להיות בחתונה. שוחחתי עם אביו בטלפון ואמר כמה הבושה גדולה ושהם נמצאים בסיטואציה שלא דמיינו אותה".

עם זאת, השופט קבע כי ניסיון השוד בוצע בדירת מגורים בבני ברק, והנסיבות כאשר נעשה שימוש על פי הנטען באקדח במהלכו, מלמדות על מסוכנות רבה הנשקפת מהעוסקים במלאכה.

לאחר שהתייחס לגילו הצעיר של החשוד, לעובדה שאין לו כל עבר פלילי עד כה, והתיקים הסודיים שהונחו בפניו, הורה על הארכת מעצרו עד למחר (רביעי) בשעות הצהריים.

מיד לאחר מיכן נערך הדיון לגבי החשוד הנוסף, שאישר במשטרה שהוא זה שנכנס לדירה בזמן שרצו לבצע שוד שלבסוף לא בוצע.

עורכת דינו של החשוד טענה: "הוא עובד עם אבא שלו, שהגיע לפה מגבעת זאב, מה שמצביע על משמעות מעצרו בקרב בני משפחתו. להשאיר אותו במעצר עם בגירים, גם אם זה יום או יומיים – זה לא ילמד אותו משהו טוב ובטח לא בגיל הזה".

לכן, ביקשה לשחרר אותו לחלופת מעצר, ולהורות על מעצר בית בבית אביו, מתוך התייחסות לעובדה שהוא הודה, העניק לשוטרים את הסיסמה לטלפון שלו, ושיתף פעולה.

השופט רועי פרי התייחס גם כאן למספר נתונים, ובסיומם החליט להאריך גם את מעצרו של הקטין מגבעת זאב עד למחר בשעות הצהריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר