המשבר בבית שמש

גפני נועד עם נציגי 'דגל' בעיר; עדיין לא פורשים

סיעת 'דגל התורה' בבית שמש נועדה הערב (שלישי) עם יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בעקבות "משבר האמון" עם ראש העיר עליזה בלוך - אך טרם הוחלט האם לפרוש (חדשות)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הפגישה, הערב (צילום: דוברות דגל התורה)

סיעת 'דגל התורה' בבית שמש נועדה הערב (שלישי) עם יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בעקבות "משבר האמון", כלשונם, עם ראש העיר עליזה בלוך, לאור צירופה של תנועת ש"ס לקואליציה.

בישיבה השתתפו נציגי 'דגל התורה' בבית שמש - שמוליק גרינברג, ישראל סילברסטין, שלמה ברילנט, חיים זמורה ויוסי גולדהירש - נציג 'דגל' למועצה הדתית, לצד מנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפאלית של 'דגל התורה'.

בהודעה מטעם 'דגל התורה' נאמר כי "ח"כ הרב גפני ביקש לשמוע את חברי סיעת דגל התורה בבית שמש אודות שיתוף הפעולה בשנה האחרונה עם ראש העיר. הנציגים טענו על קשיים בהתנהלות במהלך כל השנה האחרונה, דברים שהובטחו לדגל התורה בחלקם לא מומשו, הקצאות ביה"כ ושאר צרכי דגל התורה כמעט ולא זכו למענה בשנה האחרונה.

"בקהילות העיר הותיקה מצוקת מוסדות החינוך זועקת לשמים ובשנה האחרונה המצוקה החריפה עקב הגידול המשמעותי בשכונות ולמרות הבטחת ראש העיר לפתרון הדבר לא בא לידי ביטוי, הנציגים העלו שורת טענות רבות שהיוצא מהם הוא חוסר אימון מוחלט בראש העיר ופעם אחר פעם הבטחותיה אינם עומדים במבחן המציאות".

ח"כ גפני אמר כי "משבר האמון גורם לנו לשקול את צעדינו, הנציגים ייכנסו להתייעצות אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל".

ל"כיכר השבת" נודע כי בניגוד לבעלי עניין אשר ביקשו להחריף את המשבר ולהודיע כבר הערב על פרישה מהקואליציה, החליט ח"כ גפני להמתין עם הצעד הדרמטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר