וואטסאפ מסירה תמיכה ממכשירים ישנים

רוצים לדעת אם מכשיר הסלולר שלכם יפסיק להיתמך על ידי וואטסאפ? זו הרשימה של המכשירים שהחל מעוד חודשיים יוסרו מרשימת התמיכה של האפליקציה הפופולרית (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, ווטסאפ, תפסיק לתמוך בחודשים הקרובים במיליוני מכשירים ניידים. נבהלתם? סביר להניח שאתם יכולים להירגע. מדובר במכשירים ישנים מלפני כעשור שהסבירות ששרדתם עם מכשיר כזה שואפת לאפס.

בין המכשירים תוכלו למצוא מכשירי אייפון הפועלים בגרסת iOS 8 ומטה, גרסה שהושקה כבר לפני 6 שנים ובמקביל גם מכשירי אנדרואיד מכל היצרניות הפועלים בגרסת 2.3.7 ומטה ששוחררה בשנת 2010. כמו כן תוסר התמיכה ממכשירי ווינדוס פון בעלי גרסת 8.1 ומטה שגם היא יצאה לפני כעשור.

אם הצלחתם לשרוד עם מכשיר ענתיקה כזה, ככל הנראה לא תוכלו לשדרג את מערכת ההפעלה הישנה שלו ולא תוכלו להתקין מחדש את הוואטסאפ על המכשיר או להפעיל ולאמת אותו מחדש בעת מעבר ממכשיר למכשיר.

את גרסת התוכנה שלכם תוכלו למצוא בתוך הגדרות המכשיר תחת ההגדרות - כללי, מידע מכשיר, גרסה.

"זו הייתה החלטה קשה בשבילנו, אבל גם כזו שהייתה נכונה ומוצדקת על מנת לסייע לאנשים לשמור על קשר עם חברים ומשפחה דרך ווטסאפ", אמרו בווטסאפ כשהודיעו על המהלך והסבירו, כי מדובר בהחלטה שהגיעה בשל עדכוני אבטחה שלא ניתן לבצע בגרסאות הישנות והיעדרן פוגע בביטחון המשתמשים.

זו אינה הפעם הראשונה שוואטסאפ מפסיקה לתמוך בדגמים ישנים לפני כשנתיים הפסיקה האפליקציה להיתמך במכשירי הסימביאן הישנים של נוקיה.

"לחוויה הטובה ביותר באפליקציית ווטסאפ, אנו ממליצים לכל המשתמשים שלנו באנדרואיד או iOS לעדכן אותה לגרסה האחרונה והעדכנית ביותר דרך חנות האפליקציות", כתבה החברה בפוסט שפרסמה בבלוג שלה. על פי ווטסאפ, הפסקת התמיכה במכשירים תחל ב-1 בפברואר 2020.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר