בחירות 2020

שר הכלכלה אלי כהן: יש אשם אחד לבחירות - איווט ליברמן

יממה לאחר פיזור הכנסת וההליכה לבחירות שלישיות, בתוך פחות משנה, שר הכלכלה אלי כהן תוקף באולפן 'כיכר השבת' את יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן ומאשים אותו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

יממה לאחר פיזור הכנסת וההליכה לבחירות שלישיות, בתוך פחות משנה, שר הכלכלה אלי כהן תוקף באולפן 'כיכר השבת' את יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן ומאשים אותו בפלונטר הפוליטי. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

לדברי כהן: "אני חושב שיש מישהו אחד שאחראי לכך שנגררנו לשתי מערכות בחירות נוספות ומיותרות, וזה אביגדור ליברמן.

"ליברמן בחר להיות 'רגל פה ורגל שם', ועל ידי כך לא להחליט, ובכנסת ישראל אתה חייב 61 כדי להרכיב ממשלה, ולכן מה שקרה שגם לנו לא היה 61 וגם לבני גנץ".

לדבריו: "בימים האחרונים אמרתי לליברמן שיחשוף את פרצופו האמיתי, האם הוא איש ימין או איש שמאל, האם אתה רוצה ללכת עם גנץ והרשימה המשותפת, בבקשה, אתה רוצה לחזור הביתה, בשמחה, אבל מה שראינו בסופו של דבר שהאובססיה שלו לנתניהו היא זאת שגברה.

אתה רואה את ההסתה של ליברמן כנגד הציבור החרדי שהוא מאשים אותם בהעלמת מס, גיס חמישי, השוואה למחבלי חמאס ועוד, מה דעתך על ההסתה?

"אני מרגיש שאט נפש מכל הפסילה הזאת, ודמיין לעצמך שפוליטיקאי היה פוסל עדה מסויימת במדינת ישראל, אז לבוא ולפסול מגזר?

"אני מכיר חרדים שמתגייסים לצה"ל, אני מכיר חרדים שהם אנשי עסקים מצליחים, ואני במשרד הכלכלה הקצנו לא מעט תקציבים כדי לשלב אותם בשוק העבודה וההייטק, ולכן לך אני אומר שגם זה ספין".

"ליברמן ישב עם החרדים במשך 30 שנה, וגם להסתה יש גבול, וגם לשנאה האישית נגד נתניהו יש גבול", הוסיף השר כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר