"אנשים הזויים בכנסת מטרילים מדינה"

ישראל במשבר: הכנסת פוזרה; הבחירות ב-ו' באדר התש"פ

מליאת הכנסת אישרה, לפנות בוקר, את הצעת חוק פיזור הכנסת • ישראל צועדת לבחירות שלישיות בתוך פחות משנה • הבחירות יתקיימו ביום שני ו' אדר • רה"מ: "כחול לבן כפו עלינו בחירות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מליאת הכנסת אישרה לפנות בוקר (חמישי) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התפזרות הכנסת העשרים ושתיים והקדמת הבחירות, פיה הבחירות לכנסת ה-23 יתקיימו ביום ו' באדר התש"פ (2 במרס 2020). 94 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים.

שעה קלה לפני ההצבעה במליאת הכנסת, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי: "בשעות האחרונות כחול לבן מוציאים מבול של ספינים, הם רוצים להסתיר את העובדה שהם עשו הכול כדי להימנע מהקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה שהייתה מספחת את בקעת הירדן, הם ניסו לעשות הכול כדי להקים ממשלת מיעוט עם תומכי הטרור איימן עודה ואחמד טיבי וגם בזה הם נכשלו.

ראש הממשלה במליאת הכנסת

"הם כפו עלינו בחירות חדשות, זה מיותר, וכדי למנוע שזה יחזור על עצמו - יש רק דבר אחד לעשות וזה לנצח בגדול". מכחול לבן מסרו בתגובה לסרטון של נתניהו: "תשמור קצת שקרים גם לקמפיין". נתניהו לא התייחס לדיווח שלפיו הוא שוקל לוותר על חסינות מפני העמדה לדין".

יאיר לפיד ובני גנץ במליאה

ח"כ דוד ביטן התבטא ב'חדשות 12' כי: "זה הצ'אנס האחרון של בנימין נתניהו להביא 61 מנדטים ולהרכיב ממשלה באופן עצמאי. נקודה. הוא יצטרך לעשות את העבודה. אני מאמין שהוא יוציא 61. כמובן שאם לא יוציא - נבחן את העניין".

ח"כ יאיר לפיד, מראשי 'כחול לבן', הגיב לו בליאת הכנסת: "תרחיקו את הילדים מהטלוויזיה. יש בחירות, והבחירות האלה הולכות להיות פסטיבל של שנאה ואלימות וגועל. אז תדאגו שהילדים שלכם לא יהיו ליד הטלוויזיה בשלושת החודשים הקרובים, שהם לא יראו מה אומרים להם נבחרי העם".

הח"כים החרדים במליאה

"מה שהיה פעם החגיגה הדמוקרטית הגדולה הופך להיות רגע הבושה של הבית הזה. לבחירות האלה יש רק שלוש סיבות - שוחד, מרמה והפרת אמונים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי תקף את ח"כ אביגדור ליברמן: "יושב כאן בן אדם שכל עיסוקו הפוליטי הוא דאגה לעוד ועוד ג'ובים עלומים ומוזרים תוך בזבוז כספים משווע, כספים אשר יכולים היו להגיע למטרות טובות, ועוד יש לו ולשאר נתיניו אומץ לבוא ולהטיף מוסר לציבור החרדי?"

בהמשך, הוסיף מלכיאלי: "באיזו זכות הוא מעז בכלל להטיף מוסר למישו אחרי המילארדים שנזרקו לפח עקב שיכרון כוח ושיגעון".

ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה אמר: "חוק יסוד הכנסת קובע שמי שפועל בגזענות לא יכול להיבחר לכנסת. ליברמן פועל לליבוי שיטתי נגד החרדיים והערביים. לפי סעיף 7 ליברמן לא יכול להתמודד לכנסת. ליברמן גם עובר על הסעיף שאוסר לפעול נגד קיומה של ישראל כמדינה יהודית".

אישור חוק התפזרות הכנסת

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה אמר: "בלי שלושת המנדטים שנוספו לנו בבחירות האחרונות, גוש הימין היה יכול להרכיב ממשלה. אם נגיע ל-15 מנדטים, נסתום את הגולל על האפשרות שנתניהו יהיה ראש ממשלה", אמר עודה.

ח"כ משה אבוטבול: "כנסת בודדה אני חבר חדש במועדון ויוצא לגמרי מבולבל, כחול לבן נגד ישראל ביתנו, וישראל ביתנו נגד מפלגת העבודה, וכולם נגד ביבי ונגדנו החרדים, והערבים כמובן גם מתערבבים בשקשוקה. זה מזכיר את הסיפור על הזוג שהגיע לרב להתווכח והרב אמר לכל אחד מהם בנפרד שהוא צודק, הרבנית שאלה את בעלה איך יכול להיות ששניהם צודקים? ענה לה הרב גם את צודקת.

"זהו עוול לציבור ולא מכבד אותנו כמדינה. צר לי איך אנשים הזויים כאן בכנסת מטרילים ציבור שלם בתקופת הבחירות כמה לשון הרע רכילות שנאת חינם וגם ביטול תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר