המניע ל נחשף

היורה מניו ג'רזי כתב: "אני שונא את מי שהיוצר שלי שונא"

בתוך הרכב הגנוב ששימש את שני היורים שהרגו שלושה אנשים במרכול הכשר בניו ג'רזי, נמצא פתק שכתב אחד מהם, בו הסביר המניע האנטישמי למסע הירי: "היוצר שלי גורם לי לעשות את זה" (עולם)

רגעי הירי הראשונים (צילום: מצלמות אבטחה)

השוטרים שבדקו את הרכב הגנוב איתו הגיעו שני היורים למרכול הכשר בניו ג'רזי, שם הרגו שלושה בני אדם, מצאו פתק בכתב ידו של אחד מהם, עם הסבר למניע.

"אני עושה את זה כי היוצר שלי גורם לי לעשות את זה, ואני שונא את מי שהוא שונא" - נכתב בפתק, לפי הדיווח ב'ניו יורק פוסט' בשם גורמים במשטרה.

היורים זוהו כדייוויד אנדרסון וזוגתו פרנסין גראהם, שניהם כבני חמישים. השניים הזדהו כחלק מקהילת האפריקניים העבריים, קבוצה קיצונית עם מאפיינים אנטישמים.

דייוויד אנדרסון אף פרסם בחשבונותיו ברשתות החברתיות מספר פוסטים אנטישמיים. זאת, לצד התיעוד שנחשף ממצלמות האבטחה, שינו את חקירת האירוע מפלילי לאנטישמי.

אתמול עדכן ראש העיר ג'רזי סיטי, סטיבן פולופ כי התיעוד ממצלמות האבטחה מלמדות כי היורים כיוונו לפגוע מראש במרכול הכשר, וכי כעת האירוע נחקר כאנטישמי.

הוא סיפר, "החשודים תועדו יורים מתוך רכב בעזרת רובים ישירות לעבר בית העסק. למרבה המזל, שני שוטרים שהיו בקרבת מקום הגיבו במהירות והשיבו אש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר