תוצאות הבחירות

ראש העיר פנה לח"כים כדי לסייע לעובדות

ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, פנה במכתב לממשלה ולנציגים החרדים שיסייעו למניעת פיטוריהן של 125 נשים בעירו. הסיבה לפיטורין: הקיפאון במשרדי הממשלה (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הבחירות השלישיות בתוך שנה יכולות להביא לפיטוריהן של מאות נשים חרדיות: ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, פנה במכתב נרגש לנציגי הציבור החרדי בכנסת למען 125 עובדות תושבות העיר, המועסקות בחברת גאודע שמספקת שירותים למשרדי הממשלה, זאת בעקבות כוונת פיטורין שאמורה לגדוע את פרנסתן.

העובדות, שמועסקות בחברה מספר שנים, מספקות כאמור שירותים למשרדי הממשלה, אך עתה, בשל הקיפאון במשרדי הממשלה, וצמצומים שנגזרו מכך, נאלצה הנהלת החברה להודיע על צמצומים בסניף האלעדי, שהעסיק את אותן נשים ובעקבות כך הם הודיעו על הפיטורין המתוכננים.

נציגות מהעובדות פנו לראש העיר והוא שיגר מכתב קריאה למשרדי הממשלה ולשרים וחברי הכנסת מהסיעות החרדיות על מנת שהם יירתמו למשימה ויסייעו למניעת פיטורי הנשים.

במכתבו הוא מתאר בין השאר כי החברה מספקת פרנסה ל-125 נשים מהעיר שעמלות על הבאת לחם הביתה. "לא מדובר במותרות אלא בלחם לפי הטף – פשוטו כמשמעו".

לדבריו, ההודעה על הפסקת העבודה היא "מכה אנושה עבור כל אותן נשים, אך לא פחות מכך, עבור מאות ילדים ופעוטות שעלולות להגיע לכדי פת לחם. אני פונה אליכם ברגעים אלה, אנא, הירתמו למען כל אותם מאות ילדים, ועזרו לנו למנוע את סגירתו של הסניף האלעדי של חברת גאודע".

גם לפני כשנתיים, עמד המקום להיסגר והנשים עמדו לפני פיטורין בשל הפסקת ההתקשרות עם משרד המשפטים, אך שרת המשפטים דאז, איילת שקד החליטה לבטל את ההחלטה כדי לשמור על מקומות העבודה של אותן נשים חרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר