תועד במצלמות

נעצר תוקף הסטודנט הישראלי ברכבת בפריז

משטרת פריז עצרה נער בן 17 שתועד במצלמות האבטחה של מטרו כשהוא מכה עד לאבדן הכרה את יוגב בורשטיין, סטודנט ישראלי הלומד לתואר שני בפריז. מעצרו יוארך (עולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
יוגב בורשטיין לאחר התקיפה (צילום: ללא קרדיט)

משטרת פריז עצרה היום (חמישי), נער בן 17, בחשד שתקף ברכבת התחתית את הסטודנט הישראלי יוגב בורשטיין בתחילת השבוע עד שאיבד את הכרתו, לאחר ששמע אותו מדבר בעברית בטלפון.

מדובר בנער, שמוכר למשטרה מתקריות קודמות, והתקיפה העכשווית תועדה במצלמות המטרו. לטענת התוקף, הרקע לתקיפה לא היה אנטישמי, טענה שנועדה ייתכן להביא להקלה בעונשו. החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בפריז.

חבר הפרלמנט היהודי, מאיר חביב, שסייע לבורשטיין, אמר כי "כבר מהרגע הראשון ביקשתי במפורש משר הפנים הצרפתי לנהל חקירה ולתפוס את התוקף שתועד במצלמות המטרו. דיברתי עם יוגב שזיהה את החשוד במשטרה. יש לו עבר פלילי והמשטרה בודקת כעת את המניע".

"ברגע שהוא מודה שהכה אותו, וברור שהוא דיבר עברית - ברור למה הוא תקף רק אותו. הוא שמע אותו מדבר עברית לפני התקיפה", הוסיף חביב.

כזכור, ביום שני הותקף בורשטיין שלומד לתואר שני במינהל עסקים בבית הספר הגבוה לתעשייה וניהול בפריז והוכה עד לאובדן הכרה על ידי שני גברים. אישה שמצאה אותו מחוסר הכרה הזמינה את כוחות ההצלה. לאחר שהתעורר טען הסטודנט כי הוכה רק בשל העברית שנשמעה מפיו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח למחרת התקיפה עם בורשטיין. הוא סיפר לראש הממשלה כי "השוטרים, אני חייב לומר מאוד מופתעים. הם לא מבינים למה ראש הממשלה, למה חבר הפרלמנט מתקשרים אליי. מבחינתם זה אירוע נורמלי".

נתניהו סיפר בעמוד הפייסבוק שלו: "אמרתי ליוגב שמבחינתנו זה אירוע לא נורמלי. נעשה הכל כדי להילחם בכל גילוי אלימות ואנטישימיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר