נאום בחירות

לפיד: "כשנתניהו מסית, בסוף יהיו משוגעים שיקשיבו לו"

ח"כ יאיר לפיד תקף בכנס מפלגת 'כחול לבן' את ראש הממשלה בנימין נתניהו, טען כי הוא מסית לאלימות וקרא לחבריו למפלגה לשמור על עצמם, עם יציאתה לדרך של מערכת הבחירות השלישית (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
לפיד, הערב (צילום: אלעד מלכה)

מפלגת "כחול לבן" קיימת הערב (חמישי) ישיבת סיעה בתל אביב, במהלכה פתחה באופן רשמי את מערכת הבחירות השלישית בתוך שנה.

ראשי המפלגה נשאו דברים, את הנאום האופוזיציוני החריף נשא ח"כ יאיר לפיד: "כשראש הממשלה מסית לאלימות כל הזמן, בסוף יהיו משוגעים שיקשיבו לו", פתח לפיד את נאומו.

לפיד המשיך בנאומו: "בבחירות האלה הברירה היא חדה מאי פעם: שוחד – או התורים בחדרי המיון. מרמה – או דמי מחלה ודמי אבטלה לעצמאים. הפרת אמונים – או החינוך של הילדים שלנו".

"אם מדינת ישראל תבחר אדם עם שלושה כתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים – מה זה אומר עלינו? מה זה אומר על הערכים שלנו? מה יחשבו עלינו בעולם? איך נסביר את זה לילדים שלנו? איך נגיד לילדים שלנו שהם צריכים לשמור חוק?"

יו"ר יש עתיד תקף את ראש הממשלה, "נתניהו ינהל קמפיין של שנאה והסתה לאלימות. זה מה שהוא עושה. זה מה שהוא הפך להיות. בשבועות האחרונים הוא הגביר את הקצב. עידוד גלוי לאלימות ועבריינות".

לפיד הזהיר: "אני אומר לכל מי שיושב בחדר הזה –עשו לי טובה, תשמרו על עצמכם. בכל מקום שאתם הולכים אליו. כשראש הממשלה מסית לאלימות כל הזמן, בסוף יהיו משוגעים שיקשיבו לו. אנחנו לא מפחדים מאף אחד. אנחנו נלך לכל מקום. אבל לא בושה להיות זהירים, אז תהיו זהירים".

גנץ בנאומו (צילום: אלעד מלכה)

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, אמר בנאומו: ״ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את ביטחונו וחסינותו לפני ביטחונה וחוסנה של החברה".

"לפני שלושה שבועות הוגשו שלושה כתבי אישום חמורים וחסרי תקדים נגד ראש ממשלה מכהן, תחת הכותרת- מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. ובתגובה נתניהו פתח בקמפיין: בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל. בנימין נתניהו נגד אזרחי ישראל", דברי גנץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר