קשיי התחבורה

תושבי מודיעין עילית סובלים; רב העיר ייסד קו לתלונותיהם

אלפי משפחות המשתמשות בתחבורה הציבורית במודיעין עילית, שחווים סבל רב מהתנהגותם של נהגי אוטובוס רבים, פנו ל'מרא דאתרא' - שהחליט על רעיון מקורי במיוחד (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר מאות תלונות שנשמעו בחדרו, נגד התנהלות התחבורה הציבורית במודיעין עילית, הקימה לשכתו של רב העיר הגאון רבי מאיר קסלר קו טלפון ייעודי בנושא, כשההבטחה: נטפל בנושא מן השורש.

לאחרונה, 'נתקעות' משפחות שלמות בתחנות ההסעה בערבי שבת, בעקבות התרשלות של נהגים וקווי אוטובוס שמגיעים בימי שישי החורפיים הקצרים באיחור רב, והתופעה מסיבה עוגמת נפש מרובה לתושבים.

לאור תלונות רבות על כך, הקימה כאמור לשכת הרב קסלר מוקד טלפוני, שמספרו: 0732800398, כשהם קוראים לציבור להשאיר בו הודעות קוליות עם התלונות - כדי לפתור אותן.

וכך נכתב במודעה, שפורסמה היום (חמישי) בעיר: "לצערנו, לאחרונה מתרבים תלונות הציבור בנושא התחבורה הציבורית בעיר. בכדי לנסות להסדיר את העניין, לתועלת הכלל והפרט, הוחלט על דעת מורינו המרא דאתרא שליט"א לפתוח קו טלפון שבו הציבור יוכל להשאיר את הערותיו בכלל, דילוג של קווים שלא הגיעו ואוטובוסים שיצאו מאוחר בערבי שבתות, ועל ידי מידע זה נוכל לבוא בדברים עם הנוגעים בדבר".

הגאון רבי מאיר קסלר (באדיבות המצלם)

כידוע, במודיעין עילית מתגוררים כ-80,000 תושבים, רבים מהם הן משפחות מעוטי יכולת וברוכות ילדים, כשהעיר מתהדרת בכך שמספר האברכים בה הוא הגדול ביותר בארץ. מטבע הדברים, השימוש בתחבורה הציבורית הוא דומיננטי ביותר, ועשרות אלפי תושבים משתמשים כל יום בקווי התחבורה הפעילים במקום.

בנוסף, העיר סובלת מחוסר משמעותי בתשתיות תחבורה תקינות, כאשר קיים לה נתיב בודד המשמש לכניסה ויציאה, וכך נוצר "צוואר בקבוק" בתחילתה, המשתק את התחבורה לעיר וממנה.

הכניסה העיקרית למודיעין עילית תוכננה מכיוון כביש 443, ישירות מצומת מכבים, אך העניין תקוע כבר שנים בהליכי תכנון. במקום זאת, הנכנסים לעיר נאלצים להשתמש בכביש 446, שאינו מיועד לכמות גדולה של אמצעי תחבורה.

היום נודע, בהודעה רשמית לכלי התקשורת, כי בשלושת החודשים הקרובים יתבצעו בלילות עבודות לרימזור הכניסה לעיר, לקראת הרחבת הכביש, כחלק מבניית כביש הגישה החדש לעיר, שצפויה להסתיים רק בסוף שנת 2022.

ההודעה על פתיחת המוקד הטלפוני (ללא קרדיט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר