תקף, שוחרר ושוב תקף

פרסום ראשון: נעצר אדם שצילם בת 12 בתוך אוטובוס מביתר עילית, ופגע בה

אדם התיישב מאחורי שתי אחיות חרדיות, בת 12 ובת 17, ולכל אורך הנסיעה פגע בראשונה. לאחר שנעצר והודה, שוחרר למעצר בית - אך נתפס במעשה דומה, באוטובוס אחר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Abir Sultan/FLASH90)

פרסום ראשון: בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של אדם החשוד בילדה בת 12, בתוך אוטובוס שהיה בדרכו מביתר עילית לירושלים.

את הדיון פתח נציג המשטרה, רס"ב רפאל סבג, בבקשה להאריך את המעצר בחמישה ימים, כשהוא מתאר: "מדובר בשלושה מקרים שונים של חשד למעשים חמורים, בקטינה בת 12 באוטובוס, ובעוד שתי נשים באוטובוסים".

"זה המקרה הראשון שנחשפנו למעשים סדרתיים", הוסיף, ופירט: "נערה בת 17 התלוננה שאחותה הייתה באותה נסיעה מביתר לכיוון ירושלים, ועל פי החשד, בדרך החשוד ישב מאחורי שתי האחיות, בת ה-12 ובת ה-17, ולכל אורך הנסיעה פגע בה".

לדברי נציג המשטרה, כשהן ירדו ברחוב שרי ישראל, הוא המשיך לעקוב אחריהן ולפגוע בהן. כמו כן, "אישה התקשרה למוקד 100, כשזיהתה חשוד לפני יומיים, באפרת, שישב על רצפת האוטובוס צילם אותה ופגע בה".

מתברר, כי בעקבות כך עכבה אותו ניידת משטרה כבר ביום חמישי שעבר, אז נחקר והודה - ושוחרר למעצר בית. אלא ש"ביום ראשון קיבלנו תלונה חדשה נוספת, באותו אופן", סיפר רס"ב סבג: "הוא צילם אישה שהיתה באוטובוס וניסה לפגוע בה, עד שהיא נאלצה ללכת לאחור. גם לאחר שירדה, בקניון מלחה, הוא עקב אחריה לתוך חנות והמשיך במעשיו, עד שעזב את המקום". אתמול הוא נחקר פעם נוספת, ושוב קשר עצמו לאירועים.

בשלב זה הציג השוטר לשופט, דוד שאול גבאי ריכטר, סרטונים מתוך האוטובוסים, המתעדים חלק מההתרחשות הקשה.

מנגד, עו"ד גולן מאירי, המייצג את החשוד, טען: "מדובר באדם נורמטיבי, צעיר בן 26 העובד לפרנסתו ונמצא במהלך קורס מאבטחים, שנקלע שלא בטובתו בטענות - שגם אם הן נכונות, הן ברף הנמוך"...

"צריך לקבל את גרסתו, שכל האירועים היו תוצאה של צפיפות באוטובוס, ולכן כל החשד מוחלש". כמו כן, טען הסניגור, כי "בית המשפט צריך לבחון מה עשו עם התיקים במהלך שבעה ימים, כשהיה משוחרר. המשיב אינו צריך לסבול מן המחדל הזה ולהישאר במעצר - בטח כשאין לו אפשרות לשבש פעולות שהמשטרה צריכה לעשות מול המתלוננות שאינו מכירן, ונפגש בהן באופן אקראי. אשתו נמצאת באולם, היא יכולה לערוב לו ולפקח עליו".

בתום שמיעת הצדדים, הכריע השופט ריכטר כי יש להאריך את מעצרו בחמישה ימים, ונימק: "קיים חשד סביר ברמה גבוהה למיוחס למשיב, כאשר גרסתו מחזקת את הראיות נגדו בשלב זה, שכן מרבית תשובותיו אינן הגיוניות. מדובר במסוכנות לא מבוטלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר