קרב בציונות הדתית

בנט הודיע: "נרוץ עצמאית"; סמוטריץ': "מתנגד לפיצול"

עם פתיחת מערכת הבחירות, השלישית בתוך שנה, נראה כי בציונות הדתית נערכים לקרב ראש בראש בין המחנות, לאחר שנפתלי בנט הודיע על החלטתו לרוץ לבד (אקטואליה, בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובנט (צילום: גל יערי/פלאש 90)

עם פתיחת מערכת הבחירות, השלישית בתוך שנה, נראה כי בציונות הדתית נערכים לקרב ראש בראש בין המחנות, לאחר שנפתלי בנט הודיע על החלטתו לרוץ לבד (אקטואליה)

יו"ר הימין החדש ושר הביטחון נפתלי בנט הודיע הערב (מוצ"ש), כימפלגתת 'הימין החדש', בראשותו, מתמודדת באופן עצמאי, "כמפלגה לאומית ממלכתית, של כל העם".

"מה אנחנו", פירט בנט: "יד קשה מול האויב הערבי - יהדות מקרבת ללא כפייה - אחדות בעם - חירות האדם - ריסון וועדי השאלטר הכוחניים - חיזוק בעלי העסקים והעצמאיים - ריסון אקטיביזם משפטי - לא מוסרים שטח ארצנו; ריבונות".

מנגד, יו"ר 'האיחוד הלאומי' השר ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר הערב ל'חדשות 12': "הציונות הדתית צריכה ללכת ביחד. לכל אורך הדרך התנגדתי לפיצולה של הציונות הדתית. צריך ללמוד מטעויות העבר; מסבב א' כשרצנו בשני ראשים, והימין החדש לא עבר. אם זה לא היה קורה, היינו כבר שנה בתוך ממשלת ימין מתפקדת ומצוינת".

"אני חושב שצריך לפנות לציבור, ולשאול אותו מי הוא רוצה שיעמוד בראשו. אני מעמיד את עצמי לבחירה", הוסיף סמוטריץ', בקריאת יגר כלפי השר רפי פרץ, היו"ר הנוכחי של 'איחוד הימין'".

לדבריו, "יש לי הערכה לרב רפי, הוא נקרא לדגל בידי ועדה במצב של משבר כשבנט ושקד נטשו. כדי להחזיר את האמון, צריכה להיות מפלגה אחת פתוחה להצבעת הציבור. לא מפנה אצבע מאשימה לאנשים אחרים".

בתוך כך, בחדשות 12 צוטט הערב אחד מראשי מפלגות גוש הימין שהתבטא כי בלוק ה-55 לא יישאר כפי שהיה עד כה. לדבריו, "אנחנו לא נהיה מחויבים לבלוק, אלא למועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להרכבת ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר