תיעוד מקומם

התעקש לרשום דו"ח וגרם לחרדים לחלל שבת

שוטר תפס בני זוג חרדים שנסעו סמוך לשקיעה, בערב שבת, כשאיתם ילדיהם הפעוטים, והתעקש לרשום דו"ח. "חששנו ל'פיקוח נפש' וחיללנו שבת", הם אומרים ל'כיכר'. צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בני זוג חרדים שעשו את דרכם לביתם שבגבעת עדה, קודם כניסת השבת, נעצרו על ידי שוטר, שהתעקשותו לרשום להם דו"ח תנועה ולא לשולחו בדואר, גרמה להם לחילול שבת.

הזוג (שמו שמור במערכת) נסעו לעבר ביתם מעט לפני שקיעת החמה, כאשר ברכבם נמצאים שלושת ילדיהם הפעוטים, ולאחר שפנו שמאלה ונסעו שלא בכיוון החץ כפי שמורה החוק, נעצרו בידי שוטרי תנועה.

הנהג ורעייתו, שכמובן מיהרו לביתם בשל הסמיכות לשבת, ביקשו מהשוטר לשלוח את הדו"ח בדואר, ובכך למנוע חילול שבת, אך זה סירב, וטען כי יש זמן עד לשקיעת החמה...

כשהגבר ניסה שוב לבקש ממנו לשלוח את הדו"ח באמצעות הדואר, הגיב השוטר: "אם אתה תדבר על משטרת ישראל, אני יעכב אותך עוד שעתיים".

בני הזוג החרדים מספרים ל'כיכר השבת' כי שקלו לעשות את השבת בכביש, "אבל בגלל שילדינו היו ברכב, וביניהם תינוקת בת פחות משנתיים, חששנו ל'פיקוח נפש'... ונסענו תוך חילול שבת אל הבית".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מדובר בנהג שביצע עבירת תנועה תוך נסיעה בניגוד לחיצים המסומנים על הכביש. בניגוד לנטען והסרטון שמציג תמונה חלקית, המתנדב הציע לנהג לשלוח את הדו"ח בדואר אולם הנהג החל להתלהם כלפי המתנדב תוך אמירות מכפישות "לא, אני רוצה להישאר כאן לצלם אותך ולהראות לכולם שאתה גזען ומחפש לרשום דוחות ליהודים". אנו רואים בחומרה את האמירות והטענה השקרית בדבר חילול השבת בשעה ששוטרי משטרת ישראל פועלים ללא משוא פנים ומתוך שליחות של הצלת חיים בכבישים. צר לנו שהנהג שאמר כי השבת נכנסה ממשיך על אף זאת לצלם את המפגש עם השוטר. אי לכך הפוסל במומו פוסל".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר