בית שמש

מעצרם הוארך: פלסטינים פרצו לבתי חרדים

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב עצרו הלילה חוליה בת ארבעה חשודים שפרצו וניסו לפרוץ למספר דירות של חרדים בעיר בית שמש • בית משפט האריך היום את מעצרם (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
פריצה לבית, אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית משפט קיבל היום (ראשון) חלקית את בקשת המשטרה והאריך את מעצרם של 4 פלסטינים שנעצרו במוצאי שבת בעיר בית שמש, בחשד כי פרצו לבתים.

הלילה, התמקמו בלשי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב באזור בית שמש והסביבה ובמהלך פעילות חכמה עצרו 4 חשודים תושבי הכפר צוריף החשודים כי פרצו במהלך הלילה לדירה וניסו לפרוץ ל-3 דירות נוספות באזור העיר בית שמש.

במהלך הדיון היום בבית משפט טען נציג המשטרה כי אתמול נתפסו ארבעת החשודים ללא אישור כניסה לישראל על פי חוק. בנוסף, נתפסו עליהם כלי פריצה שונים. בנוסף, נפתחו שלושה אירועים של התפרצויות לבתים אתמול במהלך הלילה ונגנב רכוש.

הארבעה חשודים בביצוע עבירות של התפרצות למגורים, קשירת קשר לעשות פשע, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, החזקת מכשירי פריצה וכניסה לישראל שלא כדין.

למרות בקשת המשטרה על הארכת מעצר של שמונה ימים, הכריע השופט כי לאור טיבו של החשד הסביר נראה כי יש לצמצם את ימי המעצר על אף שקיימות עילות מעצר בין היתר של מסוכנות בשל כך שמדובר בארבעה שקשרו קשר, לפי החשד, לביצוע פשע.

"לאור טיבו של החשד נראה כי בשלב זה יש מקום להורות על המשך מעצר עד ליום 17.12.2019 בשעה 13:00 ואולם לאור פעולות החקירה המבוקשות לא ברור שניתן יהיה לסיים את כל פעולות החקירה עד מועד זה".

מדוברות המשטרה נמסר לאחר מעצרם של הארבעה: "משטרת ישראל פועלת כל העת תוך הפעלת מכלול האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר כנגד פורצי הדירות הפוגעים ברכוש הציבור ומסכנים אותו. משטרת ישראל תפעל ביד קשה כנגד המעורבים בעבירות רכוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר