לאומי איתך גם ב'אבות ובנים':

לאומי משתתף בפעילות 'אנחנו וצאצאינו' זו השנה התשיעית ברציפות

לאומי משתתף זו השנה התשיעית ברציפות בפעילות ארגון 'אנחנו וצאצאינו', המקיים סדרי לימוד של 'אבות ובנים' במאות בתי כנסת בכל רחבי הארץ מדי שבת בשבתו (חרדים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

במסגרת שיתוף הפעולה העניק לאומי את חסותו לאלבום ואוסף המדבקות הייחודי והחינוכי 'אלבום הברכה', הכולל אוסף לימודי אתגרי, כאשר בזמן החורף תשע"ט מתחזקים הילדים בצורה חווייתית בדיני ברכות הנהנין המצויות אצל בני הנעורים. האלבום המהודר, שהופק ע"י 'אנחנו וצאצאנו' בחסות לאומי, מופץ לעשרות אלפי הילדים הלומדים עם אבותיהם במסגרת סדרי 'אבות ובנים' המתקיימים בשבת.

ר' יצחק חסדיאל, מנהל מגזרים ייחודיים ופיתוח עסקי בלאומי, מציין כי שיתוף הפעולה ארוך השנים של לאומי עם 'אנחנו וצאצאינו' מבטא את החשיבות שמייחס לאומי להשקעה החינוכית בדור הצעיר, בין היתר באמצעות הלימוד המשותף בין אב לבנו במסגרת 'אבות ובנים'.

לדבריו, הדבר מתחבר עם החזון של לאומי, כבנק מוביל בישראל מזה למעלה ממאה שנה. "הפעילות של 'אנחנו וצאצאינו' ראויה להוקרה והערכה, ואנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה איתם, במסגרת הפעילות הענפה של לאומי במגזר החרדי" דברי ר' יצחק חסדיאל.

המפקח החינוכי של ארגון 'אנחנו וצאצאינו' הרב מרדכי בלוי ציין לטובה את ההירתמות המהירה והיעילה של לאומי, בעין יפה ובנפש חפצה, לטובת המשך שיתוף הפעולה הייחודי, והביע את תודת הארגון לנציגי הבנק על הענקת החסות המכובדת לאלבום החינוכי השנתי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר