הקרב ‏מתחמם

במחנה גדעון סער זועמים: ה'שמאלנים' של הליכוד נמחקו

גדעון סער, שיתמודד בשבוע הבא בבחירות הפנימיות לראשות הליכוד מול היו"ר בנימין נתניהו, מנהל קרב בכמה חזיתות, בהן מחיקת אלפי מתפקדים מספר הבוחרים והצבת מצלמות בקלפיות (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
'הליכודניקים החדשים', שנמחקו מספר הבוחרים (צילום: מתוך הפייסבוק הרשמי)

לקראת הפריימריז על ראשות הליכוד, שייערכו בשבוע הבא, מתלהט היום (שלישי) הקרב בין גדעון סער לנתניהו ותומכיו, כאשר בסביבת סער טוענים כי ב'מצודת זאב', מעוז הליכוד, מחקו בימים אלו אלפי מתפקדים מספר הבוחרים של הליכוד, זאת מחשש שיצביעו לגדעון סער בפריימריז.

מדובר בעיקר במתפקדים החברים בקבוצת 'הליכודניקים החדשים' שהוכחו בעבר כאנשי שמאל מובהקים, ולאחרונה הכריזו רבים מהם על התייצבותם לצד גדעון סער.

כנס של מחנה סער, אמש (צילום: מתוך פייסבוק)

ח"כ יואב קיש (הליכוד), ממחנה סער, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קיבלנו אתמול את ספר הבוחרים לפריימריז, וזה נראה שבמצודת זאב החליטו שאין חוקים, הכל מותר ואין דמוקרטיה. הם יחליטו מי יכול להצביע. הוסרו מהספר 6,500 איש ביניהם חברת הכנסת שרן השכל".

כעבור זמן קצר מחק קיש את הציוץ, וכתב: "קיבלנו אתמול את ספר הבוחרים; בעיות קשות, שאני מקווה שמקורן בטעות, ולא ביד מכוונת. בכוונה מחקתי את הציוץ הקודם, מכיוון שאולי הנושא קרה בטעות, ויתוקן. ייבדק בבית הדין של התנועה. אנחנו ננצח".

בתוך כך, מטה הפריימריז של ח"כ גדעון סער לבית הדין של הליכוד, בטענה כי המפלגה מסרבת להציב מצלמות בספירת הקולות, זאת לדבריו בניגוד לעמדת הליכוד במערכת הבחירות הקודמת.

סער ונתניהו (צילום: פלאש 90)

במטה סער דורשים להתיר צילום באמצעות הטלפון הנייד במהלך ההצבעה וספירת הקולות, בשל חששם מזיוף התוצאות לטוב היו"ר, ראש הממשלה בנימין נתניהו, מולו סער מתמודד.

בעתירה נכתב, כי המהלך "יגשים את הערך העליון של טוהר הבחירות, ויבטיח בחירות הוגנות, נקיות ודמוקרטיות, תוך שמירה על זכות חשאיות ההצבעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר