כלואה ברוסיה

אמה של נעמה יששכר: "מייחלת שתדליק נר חנוכה בישראל"

יפה יששכר, טוענת במכתב שכתבה לראש הממשלה נתניהו כי תנאי המעצר של ביתה - רק בשל היותה ישראלית. היא הוסיפה את תקוותה לשחרורה, עוד לפני חג החנוכה (בארץ)

(צילום: באדיבות המשפחה)

אימה של נעמה יששכר, יפה, שיגרה הערב (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו על מצב ביתה, העצורה ברוסיה בעוון החזקת סמים בשדה התעופה. המכתב, לקראת הדיון בעניינה, בעוד יומיים.

"אמש פורסם כי שמונה מבכירי המשק הישראלי נעצרו ליממה בשדה התעופה ברוסיה, וגורשו חזרה לישראל כאחרוני הפושעים. אירוע מצער זה מתווסף לסירוב של הרוסים, שלא לאפשר לילדה ישראלית לחזור לחיק אביה המתגורר בישראל. שלא יהיה ספק, אדוני ראש הממשלה, הקשיחות הזו מכוונת לישראל ולאזרחי ישראל. מדובר בעניין פוליטי ומדיני של רוסיה כלפי מדינת ישראל ואזרחיה בלבד".

היא הוסיפה, "יש שיאמרו, כי העובדה שנעמה מחזיקה גם בדרכון אמריקאי, הובילה להקשחת היחס כלפיה ולהעלאת מחירה כנכס פוליטי. אינני מסכימה לכך, מפאת הסיבה הפשוטה, שמספר שבועות לאחר מעצרה של נעמה, נעצרה צעירה אמריקאית, עם כמות עצומה של סם בשטח רוסיה, והיא שוחררה לביתה כעבור מספר שבועות".

"לנעמה תפרו תיק מהרגע הראשון. היא סומנה כנכס פוליטי, אך ורק בגלל היותה אזרחית ישראלית, בעלת רקע צבאי קרבי בצה"ל. אני יודעת שממשלת ישראל מסכימה עם עמדה זו".

היא המשיכה, "אמה של נעמה, אני רוצה להאמין, שאתה והצוות שלך, יחד עם אנשי משרד החוץ, עושים כל מאמץ על מנת לשנות את היחס של רוסיה כלפי מדינת ישראל. כולי תקווה, שמאמציכם המדיניים יישאו פרי כבר ביום חמישי הקרוב בשעה 10:00 בבית המשפט המחוזי".

"אני מייחלת לרגע, שבו שופטי בית המשפט יקבלו את הערעור של נעמה, יורו לשוטרים לפתוח את דלת תא הזכוכית המשפיל כל כך שבו נעמה תיאלץ לשבת אזוקה, ויאמרו לנעמה - את חופשיה".

"אדוני ראש הממשלה, אני יודעת שאתה עושה את כל המאמצים על מנת להפוך חלום זה למציאות ועל כך נעמה מבקשת להודות לך באופן אישי. אני מתפללת ומייחלת שנעמה תגיע לישראל ותדליק יחד איתך נר ראשון של חנוכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר