הקיצונים נאבקים

המאבק ברכבת הקלה: "אנחנו לא צריכים את 'העדה' - נילחם לבד"

ההפגנות נגד עבודות הרכבת הקלה הצפויה לעבור ברחוב יחזקאל, נמשכות. הקיצונים מבינים שלבד לא ינצחו, אבל מתכננים לעכב לכל הפחות את הבנייה בכמה שנים (אקטואלי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הפגנת קיצונים נגד עבודות הרכב הקלה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאבק הקיצונים נגד עבודות הרכבת הקלה בירושלים, בקו שחלקו אמור לעבור ברחוב יחזקאל, הסמוך לשכונת מאה שערים - נמשך.

גם היום (שלישי) הגיעו כמה מפגינים להפריע לעבודות והפכו את הגדרות. המשטרה הגיעה למקום, ועצרה שניים מהמפגינים - הנחקרים בשעה זו בתחנת המשטרה.

מתברר כי לא כולם בשכונת מאה שערים מאוחדים במאבק נגד הרכבת הקלה. למרות מאמצי מארגני ההפגנות, העדה החרדית וחסידות תולדות אהרן, טרם הצטרפו למוחים.

בשיחה שמסר אחד מהם לקבוצת מפגינים קיצונים, אמר: "לא צריך את העדה החרדית או את חסידות תולדות אהרן בשביל המלחמה הזאת. אנחנו יכולים לנצח אותם. כנראה שלא נצליח לעצור את עבודות הרכבת, אבל נצליח לעכב את זה בכמה שנים לפחות".

עם זאת הדגיש, "אם לא נילחם היום, בוודאי לא נצליח". בהמשך הדברים, הוא מעביר ביקורת על כך שאנשים לא מספיק עושים בשביל להילחם בעבודות הרכבת הקלה.

לדבריו, הם צריכים להגיע מהבוקר ולא רק להפריע לעבודות מהצהריים. בהמשך הוא מזהיר את המפגינים כי המשטרה יודעת על כל עבודה שמתבצעת ושיש שם כוחות אבטחה עם נשקים, ולכן צריך להיזהר - אבל עדיין צריכים לצאת יותר ולהפריע לעבודות, כלשונו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר