מאות תרופות

עוזרת רוקח גנבה תרופות במאות אלפי שקלים

המשטרה ואגף אכיפה ופיקוח של משרד הבריאות עצרו עוזרת רוקח בחשד שגנבה תרופות בשווי מאות אלפי שקלים ממעסיקה ומכרה אותן. מחר היא תובא לביהמ"ש (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות משותפת של מחוז דרום במשטרת ישראל ואגף אכיפה ופיקוח במשרד הבריאות נעצרה נעצרה ביום שני האחרון, עוזרת רוקח בחשד שגנבה תרופות במאות אלפי שקלים ממעסיקה ומכרה אותם. לבקשת משטרת ישראל מעצרה הוארך עד למחר.

בחיפוש שנערך בביתה של תושבת דרום הארץ, בו נטלו חלק רוקחי האגף לאכיפה ופיקוח ושוטרי הונאה דרום, נתפסו מאות רבות של תרופות מסוגים שונים החשודות כגנובות.

החיפוש נערך בעקבות מידע שהתקבל באגף האכיפה והמשטרה בו עלה חשד שהעוזרת רוקח המועסקת בקופה לקחה לביתה ציוד ותרופות מבית המרקחת בו עבדה.

במהלך החיפוש אותרו מגוון רחב של תרופות אשר היו חבויות בביתה של החשודה. נתפסו תרופות נרקוטיות הכלולות בפקודת הסמים, תרופות פסיכוטרופיות הדורשות משנה זהירות בניפוקן בעיקר בגלל התלות וההתמכרות שהן עלולות לגרום. תרופות אלו משמשות בעיקר לטיפול חרדות, והרגעה.

כמו כן, נתפסו תרופות המשמשות לבעיות לחץ דם, כולסטרול, סכרת, וכן מבחר רחב מאוד של משחות.

התרופות שנמצאו אצל החשודה דורשות מרשם רופא ומותרות לניפוק רק בבית מרקחת ע"י רוקח מוסמך.

בנוסף לתרופות, אותר בביתה של החשודה כמות מסחרית של אביזרים רפואיים, תחבושות, מדי חום ועשרות רבות של אריזות של תוספי תזונה שונים. החשודה נעצרה לחקירה ומחר יתקיים דיון בעניינה בבית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר