בהתוועדות בכפר חב"ד

שר החוץ כץ: 'המשטר האיראני ייעלם; אנחנו נתקיים לנצח'

במשך 40 דקות השתתפו ראש הממשלה נתניהו ושר החוץ כץ בהתוועדות בכפר חב"ד. כץ, שיבח את נתניהו והתייחס לאיום האיראני תוך שהוא מבטיח כי המשטר האיראני - ייעלם. צפו בנאום (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: שניאור שיף, באדיבות שיא לייב; תמונה ראשית: מאיר אלפסי)

במשך 40 דקות, השתתפו אמש (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החוץ ישראל כץ בהתוועדות השנתית בכפר חב"ד לרגל י"ט כסלו, והצליחו לעורר סקרנות רבה על ההתקרבות לחב"ד בעיתוי הפוליטי הרגיש ימים ספורים קודם לפריימריז בליכוד.

שר החוץ ישראל כץ כובד אף הוא לשאת דברים בפני החב"דניקים, ותקף את משטר האייתולות האיראני ואיחל לו "להיעלם".

"היינו היום בהרבה אירועים", פתח שר החוץ את דבריו, "זה האירוע השישי. יש פריימריז, אבל זה לא פריימריז זה אירוע של קדושה והתחברות של ביחד".

כץ התייחס לסרט הארוך שהוקרן בו נראה הרבי מליובאוויטש מעריף מברכותיו על בנימין נתניהו: "שראיתי את הסרט הזה כאן עם ראש הממשלה והקהל, רה"מ הביט נרגש בסרט. אמרתי לעצמי איזו עוצמה.

"ביקרתי בציון של הרבי בניו יורק לפני שנסעתי לדבר באו"ם, נסעתי לאו"ם נתתי נאום שמדבר על ציונות, על צדקנו, על אמונתנו מול כל הגויים ומהברכה הזאת שביקשתי שאצליח לייצג, הרגשתי תחושה של שליחות והתעלות. רק מהברכה הזאת שבורכתי בציון הרבי הרגשתי שאני מייצג את העם היהודי מול העולם. ציטטתי מהמקורות וחבשתי כיפה לראשי, ציטטתי מישעיהו וחזונו".

כץ המשיך להחמיא לנתניהו ואמר כי "ראש הממשלה שעומד 40 דקות ומקבל ברכה כזו מהרבי, ראש הממשלה אתה אדם מבורך. עכשיו אפשר להבין למה הוא מצליח עם ברכה כזו. אני בוגר ישיבה תיכונית. שהרבי דיבר על המלחמה של נתניהו מול 119, היום אתה עומד מול כולם ומנצח עם האמונה והדרך שלך. וגם מעכשיו יכול תוכל".

שר החוץ התבטא ברגישות על המצב הביטחוני מול איראן: "אנו נמצאים בימים שאני כשר לענייני מודיעין וכשר חוץ וכשר תחבורה רואה את רה"מ עובד מקבל החלטות מקדם ועובד. המדינה התברכה בכך שבענייני הביטחון, בעמידה מול ענייני איראן וקידום הקשרים והמדינה. טוב שאתה רה"מ עומד ומוביל את המדינה הזאת".

"כל בכיר איראני שמתמנה לתפקיד צבאי ופוליטי הוא מאיים בהשמדת ישראל", אמר כץ, "השבתי להם ואומר גם כאן: המשטר הזה ייעלם כי הוא מדכא את העם שלו. אנחנו נתקיים לנצח בזכות צור ישראל וצבא ההגנה לישראל, בזכות האמונה ומה שאתם נותנים לנו בכל העולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר