הפתק של רביבו

מה לחש נמואל הרוש על אוזנו של ראש הממשלה נתניהו?

בעיצומן של חגיגות י"ט כסלו בכפר חב"ד, נצפה הזמר נמואל הרוש לוחש דבר מה על אוזנו של נתניהו, שמגיב ב'תודה רבה'. מה הוא לחש ומי המציא את ראשי התיבות ל'מחל'? צפו (מדיה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
נמואל לוחש על אוזנו של נתניהו (צילום: מאיר דהן)

בעיצומן של חגיגות י"ט כסלו המרכזיות אמש (שלישי) בכפר חב"ד, במעמד רבנים, אישי ציבור ועמך ישראל, גולת הכותרת הייתה הגעת ראש הממשלה בנימין נתניהו.

על החלק האמנותי של הערב הופקד כוכב הזמר החסידי נמואל הרוש, בליווי תזמורתו המורחבת של מונה רוזנבלום.

בעיצומה של השירה, באמצע השיר "ואני אבטח בך", נצפה נמואל כשהוא לוחש דבר מה על אוזנו של ראש הממשלה, וזה עונה לו: "תודה רבה".

מבירור שערך "כיכר השבת" עולה כי נמואל אמר לרוה"מ כי "בדיוק כמו המילים שאנחנו שרים עכשיו, אנחנו בטוחים שתצא זכאי ותמשיך להנהיג אותנו לעוד שנים רבות".

בתוך כך, אחד המשפטים מנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שזכו לכותרות, היה כשאמר: "אני רוצה להגיד לכם 'מ'שיח 'ח'ייב 'ל'בוא שימו לב לראשי התיבות שלי, מח"ל. אנחנו מאמינים שנביא את בשורת הגאולה לעם ישראל. מאמינים שמימשנו את חזון הנביאים את העשור הטוב ביותר בתולדותיה".

נתניהו מקבל את הפתק (צילום: COL)

אך מתברר כי מי שגילה לנתניהו את ראשי התיבות הזה הוא ראש העיר לוד, יאיר רביבו, שהגיש לראש הממשלה פתק במהלך ההתוועדות, עליו כתב את ראשי התיבות של מחל - משיח חייב לבוא.

הפתק שקיבל נתניהו ובו ראשי התיבות (באדיבות המצלם)

נתניהו שאהב מאוד את ראשי התיבות, השתמש בכך אף בנאומו, והמשפט זכה להדים נרחבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר