חשיפת 'כיכר'

התקציב המסתמן לסיום הש"ס: תשעה מיליון שקלים

עיריית בני ברק מתמודדת על זכייה ב'קול קורא' של משרד הפריפריה לקבלת תקציב בסך של עד תשעה מיליון שקלים עבור אירוע סיום הש"ס המאוחד שייערך בשטחה (אקטואליה)

יענקי כץ | כיכר השבת |
העבודות בשטח בבני ברק (צילום: ללא קרדיט)

המשרד לפריפריה ופיתוח הנגב והגליל, בראשו עומד השר אריה דרעי, צפוי לממן את אירוע סיום הש"ס שיאחד את הציבור הליטאי, הספרדי והחסידי, כך עולה מאישור התב"ר שצפוי לעלות מחר (חמישי) בישיבת מועצת עיריית בני ברק, הנחשף לראשונה ב"כיכר השבת".

משרד הפריפריה פרסם 'קול קורא' לקיום האירוע ועיריית בני ברק, שבשטחה האירוע צפוי להתקיים - כפי שדווח ב'כיכר השבת', על כביש אם המושבות בפאתי העיר בני ברק - תיגש למכרז ותבקש תשעה מיליון שקלים עבור האירוע הגדול

יצוין כי העובדות בשטח הגדול כבר החלו כדי להכשיר את המקום לקליטת ההמונים אך התקציב טרם התקבל ותהליך האישור נמצא בעיצומו.

מחר, כאמור, תצביע מליאת עיריית בני ברק על "אישור תב"ר (תקציב בלתי רגיל. י"כ) לקיום אירוע מרכזי בתחומי העיר לרגל סיום הש"ס".

בהודעה ששיגר גזבר עיריית בני ברק הוא הודיע כי העירייה הגישה מועמדות לזכייה וציין כי "במסגרת הקול הקורא תבקש העירייה סך של עד 9 מיליוני ש"ח לקיום אירוע ענק, בהשתתפות תושבי רשויות השייכות להגדרה כ'פריפריה' ובתוכן כל הרשויות החרדיות".

הודעת הגזבר

עוד נכתב בהודעת הגזבר כי "במסגרת האירוע יוכשר שטח המיועד לאירוח כ-30 אלף איש. בכוונת העירייה להתאים את האירוע ותקציבו לסכום שיאושר, אם יאושר ע"י המשרד".

האירוע עצמו יערך בעוד כשבוע ימים, ובשל הזמן הקצר מציין הגזבר במכתבו כי "בשל לוח הזמנים הצפוף, מוגשת בקשה זו כעת ואנו מבקשים את אישור המועצה לתב"ר בהיקף של 9 מיליון ש"ח והכל בכפוף לאישור הסכום שיאושר ע"י המשרד לפריפריה. (הוצאה כנגד הכנסה)".

יצוין כי ההודעה יצאה הערב, שכן כל דבר העולה לאישור המועצה צריך להתפרסם עד 24 שעות לפני הישיבה, שתתכנס מחר בשעה 18:00.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר