מסע בחירות

נתניהו נתן 'כיף' לילדים וסיפר על לימוד פרשת השבוע

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע למצפה יריחו וסיפר: "אני כל שבת קורא את פרשת השבוע. אני לא אומר את הדברים מהשפה ולחוץ אני חי את זה, אני מאמין בזה!" • צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) ליישוב מצפה יריחו, שם נערך לכבודו קבלת פנים בהשתתפות הילדים, שלחצו יד לנתניהו.

נתניהו חזר על דבריו להחלת הריבונות, תוך כדי קריאה להצביע עבורו שכן לדבריו יש רק ממשלה אחת שתהיה מסוגלת להחיל את הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון.

בביקור בישיבת מצפה יריחו אמר ראש הישיבה הרב שבתי סבתו, "תחת שרביט הנהגתו של בנימין נתניהו זכתה מדינת ישראל להגיע לשגשוג מדהים ולהשיגים כבירים בכל התחומים. כדברי הפסוק "ושמתיך לגאון עולם לדור דור" ראש הממשלה זכה להגשים את חזון הנביאים בהרמת קרן ישראל לעיני כל העולם כולו".

"כשאני ניצב כאן ליד ראש הממשלה קשה לי לראות כיצד חלקים בעולם המשפט משיבים טובה תחת רעה לראש הממשלה. אנחנו נרגשים מאוד מהביקור המיוחד של ראש הממשלה ומברכים את יקירנו ואהובנו בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל שימשיך להנהיג את מדינת ישראל בעוז ובאמונה בה' אלוקי ישראל בחזון ובגבורה לעוד הרבה שנים בבריאות איתנה בעזרת ה'".

נתניהו והרב סבתו (צילום: ישיבת מצפה יריחו (שלמה דווק)

ראש הממשלה הגיב, "ארץ ישראל נקנית בייסורים. הייסורים הכי גדולים זה האחים לנשק. החברים שנופלים. אבל היא נקנית והיא ניבנת. הרב, מה שאתה עושה כאן יחד עם חבריך, עם בניך, עם תלמידך זה לגאול את ארץ ישראל. במעש וגם ברוח. הכל בנוי על העצמה הרוחנית".

נתניהו סיפר, "אני כל שבת קורא את פרשת השבוע לעיתים רבות בני יחד עם בני אבנר, אני לא אומר את הדברים מהשפה ולחוץ אני חי את זה, אני נושם את זה! אני מאמין בזה!".

"אני מקדיש את חיי בשביל הידיעה הפשוטה שעתיד ארץ ישראל הוא במדינת ישראל. והמדינה שלנו חזקה מאוד. החזק שורד! ועלינו להיות חזקים כפי שלא היינו מעודינו", אמר ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר